Testy Moto - Strona 26 z 94 - Motogen.pl - motocykle, porady, testy

Testy Moto

MV Agusta Dragster 800 RR – power naked bliski ideału - zdjęcie
MV Agusta Dragster 800 RR – power naked bliski ideału
Piękno, ekskluzywność, osiągi – to cechy marki MV Agusta, która po przerwie wróciła na polski rynek. Jednym z najnowszych modeli jest Dragster 800, którym w wersji RR mieliśmy okazję przetestować we Włoszech. Zakręty, piękne widoki i okolice jeziora Lago Maggiore wydają się naturalnymi warunkami, żeby poznać ten piękny motocykl, fabrykę oraz cały klimat związany z marką.
Indian FTR 1200 S – pierwsze wrażenia z dziewiczej jazdy [VIDEO] - zdjęcie
Indian FTR 1200 S – pierwsze wrażenia z dziewiczej jazdy [VIDEO]
Są motocykle, którymi choć nigdy nie jeździliście, wiecie, że będzie ogień. Choć amerykański Indian produkował masowo do tej pory jedynie motocykle spod znaku chopper/cruiser/bobber, to zapowiadany szosowy flat trackowiec – FTR 1200 – zrobił na mnie takie wrażenie, że… jego plakat powiesiłem sobie nad redakcyjnym biurkiem i czekałem na telefon od imporera…
Yamaha Tenere 700 [TEST] – najlżejsze wyprawowe enduro na rynku - zdjęcie
Yamaha Tenere 700 [TEST] – najlżejsze wyprawowe enduro na rynku
Yamaha swoją „małą” Tenerą postanowiła połączyć dwa światy. Zbudować motocykl, który tak samo dobrze będzie radził sobie w terenie jak i na szosie, prawdziwe wyprawowe enduro dla prawdziwych twardzieli, dla których offroad to coś więcej niż szuter i półkilometrowy przejazd po polnej drodze. W końcu udało mi się sprawdzić, czy to trudne zadanie udało się Yamasze wykonać.
Ducati Scrambler
Test: Ducati Scrambler Full Throttle w nowej odsłonie na 2019 rok – radość, która nie ustaje
Są motocykle o doskonałych osiągach, perfekcyjnym prowadzeniu, dużej dzielności terenowej czy doskonale nadające się do turystyki. Przedstawiciel każdej z tych grup jest perfekcyjny w tym, do czego został zaprojektowany. Niestety, coraz częściej wraz z przystosowywaniem motocykla do danej funkcji pozbawia się właściciela prawdziwej, dziecięcej radości z jazdy. Na szczęście do redakcji trafił motocykl, który nam ją serwuje w nadmiernej wręcz ilości…
Junak M11 Cafe 125 – chopper na kategorię B - zdjęcie
Junak M11 Cafe 125 – chopper na kategorię B
Motocykle o pojemności 125 ccm to doskonały pomysł na początek motocyklowej kariery. Są lekkie, tanie, niewymagające pod względem prowadzenia a oferują całkiem sprawny przejazd przez zakorkowane miasto, czy dużą przyjemność z jazdy bocznymi drogami. Niektóre z nich posiadają ciekawą, klasyczną stylizację, nawiązując do dużo mocniejszych, mocnych maszyn. Jeden z takich modeli chcielibyśmy zaprezentować – oto Junak M11 Cafe…
Nowe Ducati Hypermotard 950 2019 – bezkompromisowy motocykl, kompromisowe supermoto - zdjęcie
Nowe Ducati Hypermotard 950 2019 – bezkompromisowy motocykl, kompromisowe supermoto
Są motocykle, które sprawiają, że trzęsą ci się ręce, gdy tylko na nie patrzysz. Są motocykle, które nie mają kufrów, nie są jakoś bardzo wygodne i nie mają praktycznie żadnej ochrony przed wiatrem. Są motocykle, które pozornie są mało uniwersalne. Jest i nowy Ducati Hypermotard 950 – motocykl, który budzi niesamowite emocje i daje swojemu właścicielowi praktycznie nieograniczone możliwości.
KTM 790 Adventure i Adventure R nowość 2019 – dwa kompletnie różne motocykle [TEST] - zdjęcie
KTM 790 Adventure i Adventure R nowość 2019 – dwa kompletnie różne motocykle [TEST]
Lekkim, jednocylindrowym enduro świetnie jeździ się w terenie, jednak gdy trzeba przejechać dystans po asfaltach ma się wrażenie straty czasu i niepotrzebnej dłużyzny. Z kolei mocne turystyczne enduraki z silnikami o wielkich pojemnościach są królami autostrad, ale w terenie radzą sobie już dużo gorzej. Jeżeli jesteś globtroterem, chcącym jeździć wszędzie, po każdym podłożu, także daleko od domu, musisz szukać innego rozwiązania, czyli motocykla segmentu środka. KTM z dumą przedstawił swoją propozycję, czyli jeden motocykl w dwóch różnych wersjach: 790 Adventure oraz 790 Adventure R.
Test: BMW R1250 RS na 2019 rok – sportowy turystyk z pazurem… - zdjęcie
Test: BMW R1250 RS na 2019 rok – sportowy turystyk z pazurem…
Rok 2019 okazuje się przełomowy dla sportowo-turystycznego modelu RS, który przede wszystkim otrzymał nowy silnik owiewki i sporo zmian w elektronice. Czy nowy design i bokser ze zmiennymi fazami rozrządu bronią relatywnie wysoką cenę zakupu? Jak motocykl sprawdził się w codziennej jeździe?
Harley Davidson Street Glide Special 2019 – motocykl, który zrobi wszystko, co mu każesz [TEST] - zdjęcie
Harley Davidson Street Glide Special 2019 – motocykl, który zrobi wszystko, co mu każesz [TEST]
Motocykle typu bagger budzą skrajne emocje. Jedni klękają przed nimi na kolana, wieszają ich plakaty nad łóżkiem i obiecują sobie, że kiedyś, jak zarobią worek pieniędzy, to taki sobie kupią. Inni wręcz przeciwnie – wzruszają ramionami, mówią, że to nie motocykl i dziwią się, że można kupić za ponad 100 tys. zł sprzęt, który ma niecałe 90 koni i prawie 400 kg masy. Najprawdopodobniej ci ostatni nigdy na tego typu sprzęcie nie jeździli, bo… najłatwiej jest wyrażać negatywne opinie o tym, czego się nie zna.
Indian Chieftain Limited 2019 – ikona stylu typu bagger [TEST i VIDEO] - zdjęcie
Indian Chieftain Limited 2019 – ikona stylu typu bagger [TEST i VIDEO]
Indian Chieftain Limited 2019 to jeden z tych motocykli, w których albo zakochujemy się od pierwszego wrażenia, albo wyrażamy o nim niepochlebne opinie jaki to on jest wielki, dziwny i bez sensu. Jedno jest pewne, nie ma osoby, która by go nie zauważyła, bo po prostu nie da się przejść, ani przejechać obok niego obojętnie…