W ostatni weekend października miałem okazję przetestować dla Was nowości Yamahy z motocrossowej serii YZ. Dwudniowa impreza odbyła się na podwarszawskim torze DrivePosition i, mimo deszczowej pogody, wypaliła na sto procent! Miałem dużo czasu, aby sprawdzić czy kolor niebieski będzie najszybszym kolorem w nadchodzącym sezonie! Przed Państwem YZ250F i YZ450F 2018r.
Do redakcyjnego laboratorium trafiło Kymco AK 550. Maxi skuter klasy "Super Touring" z dużą dzielnością miejską i konkurencyjną ceną. Jakie ma mocne i słabe i punkty, wady, zalety oraz przede wszystkim wartość użytkową - postaramy się odpowiedzieć.
Klasa 125 bardzo często traktowana jest z przymrużeniem oka. Z tym, że twórcy YZF-R 125 o tym nie wiedzieli.
Do redakcyjnego laboratorium trafiła "customowa", bardziej klasyczna wersja Junaka M12 - z przydomkiem "Vintage". Co nas w niej urzekło, oraz jakie zalety ma ten sympatyczny chopper, przeczytacie poniżej!
Czy mały włoski „chińczyk” dorówna popularnością ETZ-cie? Przedstawiamy Benelli BN 251
Choć oczy większości skierowane są już ku modelom 2018, to mam dla was ciekawą propozycję. Harley-Davidson Softail Slim S.
Sześćsetki to wspaniała klasa motocykli. Szkoda, że Yamaha YZF-R6 może być najnowszym i zarazem ostatnim przedstawicielem tego gatunku.
Opon offroadowe Bridgestone Battlecross X20 to przyczepność, przyczepność, i jeszcze raz przyczepność.
Narwany, trochę szalony i absolutnie niepoprawny. Nowe Ducati Monster 1200S daje się lubić od pierwszego odpału.
Ponowne pojawienie się modelu Supersport w ofercie Ducati było niezwykłym wydarzeniem. Jedna z fajniejszych marek motocyklowych powraca do koncepcji motocykla sportowo-turystycznego. Nareszcie!
Czy dodatkowa kasa za nieco większy zbiornik i trochę szerszą owiewkę to nie pieniądze wyrzucone w błoto? Czy na pewno potrzebna nam jest wersja Adventure? A może w zupełni wystarczająca jest nieco tańsza wersja podstawowa? Sprawdzamy BMW F800GS i F800GS Adventure.
Moda na motocykle klasyczne na szczęście udzieliła się także Ducati. Linię pojazdów nostalgicznych tej marki nazwano Scrambler, a inspiracją jej powstania były pojazdy historyczne z „własnego podwórka”. Przedstawicielem tego segmentu jest Scrambler Cafe Racer.