Jaki motocykl na pierwszy? 125 w dobrej cenie? Jak rozpocząć przygodę z jednośladami? To pytania, które zadają sobie adepci sztuki motocyklizmu. Bohater naszego testu, Kymco CK-1 jest w dużej części odpowiedzią na ich dylematy, ale nie uprzedzajmy faktów...
To nie lada gratka. Yamaha XSR 900 Abarth to nie tylko całkiem niezły kawał motocykla. To także przepustka do świata „Limited Edition”.
Przeróbka choppera na terenówkę to chyba jeden z bardziej durnych pomysłów. Właśnie na taki koncept wpadła Yamaha, tworząc SCR 950. Czy z takiego planu w ogóle może wyjść coś dobrego?
motoadmin
Kymco Zing II, pojazd który trafił do redakcyjnego laboratorium to chopper o pojemności 125 ccm. Czy mała 125 ma szansę zaistnieć w segmencie zdominowanym przez wielkie pojemności, wielkie pieniądze i jeszcze większy szpan? Przeczytajcie nasz test...
Triumph Bonneville T100 jest znowu z nami! Jak bardzo różni się od swego poprzednika?
Jakub Olkowski
Już od jutra rozpoczynamy testy tegorocznych nowości wśród klasycznych Triumph'ów.Tym razem na słonecznej Maladze bierzemy pod lupę modele: Street Cup, Scrambler i Bobber.
Czy tworzenie takiego pojazdu w ogóle ma sens? Co chce udowodnić Honda swoją nowością na 2017, modelem X-ADV? A może właśnie jesteśmy świadkami tworzenia się nowej kategorii?
motoadmin
Do redakcyjnego laboratorium trafiło Kymco Agility 16+ 125 czyli mocno zmodyfikowany skuter, opierający się na rozwiązaniach popularnego i opisywanego przez nas wcześniej, Kymco Agility City. Jakie ma mocne i słabe strony, przeczytacie poniżej...
Całkiem niedawno opublikowaliśmy test Kymco X-Town 125. Zapraszamy do obejrzenia video recenzji tego sympatycznego pojazdu...
Klasa Premium? Proszę bardzo. Nawet taki uliczny wojownik, jak nowy Triumph Street Triple 765 może zostać celebrytą.
motoadmin
Pamiętacie wyścig zbrojeń końca XXw? Kawasaki ZZR1100, potem Honda CBR1100XX, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Kawasaki ZX12R...każdy kolejny sportowo turystyczny motocykl był coraz mocniejszy, szybszy, czego kulminacją było wprowadzenie dobrowolnego porozumienia pomiędzy producentami o nie przekraczaniu granicy 300 km/h. Kiedy usłyszałem plotki o nowej sportowo-turystycznej Yamasze spodziewałem się mocy 200 KM, designu z YZF-R1 i osiągów godnych wymienionych wcześniej modeli. Tymczasem...Yamaha przygotowała wygodny, powściągliwy stylistycznie sprzęt o stosunkowo skromnej mocy 144KM i niezbyt sportowym charakterze. Za to oszczędny, trwały, mega wygodny i z dużą dzielnością cargo. Od tego czasu minęło ponad 15 lat. Jaka jest dzisiejsza FJR1300? Już odpowiadamy.
16 600 zł - tyle kosztuje obecny na rynku od lipca 2016 r. – maksiskuter Kymco X-Town 125i ABS aspirujący do klasy premium. Czy jest on wart tych pieniędzy i czy japońscy konkurenci powinni rzeczywiście obawiać się tajwańskiej marki?