Testy Moto - Strona 33 z 94 - Motogen.pl - motocykle, porady, testy

Testy Moto

Kymco CK-1 naked dla początkujących - zdjęcie
Kymco CK-1 naked dla początkujących
Jaki motocykl na pierwszy? 125 w dobrej cenie? Jak rozpocząć przygodę z jednośladami? To pytania, które zadają sobie adepci sztuki motocyklizmu. Bohater naszego testu, Kymco CK-1 jest w dużej części odpowiedzią na ich dylematy, ale nie uprzedzajmy faktów...
Yamaha SCR 950 – scrambler czy może dirt-track? - zdjęcie
Yamaha SCR 950 – scrambler czy może dirt-track?
Przeróbka choppera na terenówkę to chyba jeden z bardziej durnych pomysłów. Właśnie na taki koncept wpadła Yamaha, tworząc SCR 950. Czy z takiego planu w ogóle może wyjść coś dobrego?
Kymco Zing II 125 – chopper na co dzień - zdjęcie
Kymco Zing II 125 – chopper na co dzień
Kymco Zing II, pojazd który trafił do redakcyjnego laboratorium to chopper o pojemności 125 ccm. Czy mała 125 ma szansę zaistnieć w segmencie zdominowanym przez wielkie pojemności, wielkie pieniądze i jeszcze większy szpan? Przeczytajcie nasz test...
Honda X-ADV 2017: Trzecia droga - zdjęcie
Honda X-ADV 2017: Trzecia droga
Czy tworzenie takiego pojazdu w ogóle ma sens? Co chce udowodnić Honda swoją nowością na 2017, modelem X-ADV? A może właśnie jesteśmy świadkami tworzenia się nowej kategorii?
Kymco Agility 16+ Dobra Zmiana - zdjęcie
Kymco Agility 16+ Dobra Zmiana
Do redakcyjnego laboratorium trafiło Kymco Agility 16+ 125 czyli mocno zmodyfikowany skuter, opierający się na rozwiązaniach popularnego i opisywanego przez nas wcześniej, Kymco Agility City. Jakie ma mocne i słabe strony, przeczytacie poniżej...
Wideorecenzja: Kymco X-Town 125 - zdjęcie
Wideorecenzja: Kymco X-Town 125
Całkiem niedawno opublikowaliśmy test Kymco X-Town 125. Zapraszamy do obejrzenia video recenzji tego sympatycznego pojazdu...
Yamaha FJR1300 – długodystansowiec - zdjęcie
Yamaha FJR1300 – długodystansowiec
Pamiętacie wyścig zbrojeń końca XXw? Kawasaki ZZR1100, potem Honda CBR1100XX, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Kawasaki ZX12R...każdy kolejny sportowo turystyczny motocykl był coraz mocniejszy, szybszy, czego kulminacją było wprowadzenie dobrowolnego porozumienia pomiędzy producentami o nie przekraczaniu granicy 300 km/h. Kiedy usłyszałem plotki o nowej sportowo-turystycznej Yamasze spodziewałem się mocy 200 KM, designu z YZF-R1 i osiągów godnych wymienionych wcześniej modeli. Tymczasem...Yamaha przygotowała wygodny, powściągliwy stylistycznie sprzęt o stosunkowo skromnej mocy 144KM i niezbyt sportowym charakterze. Za to oszczędny, trwały, mega wygodny i z dużą dzielnością cargo. Od tego czasu minęło ponad 15 lat. Jaka jest dzisiejsza FJR1300? Już odpowiadamy.