Testy Moto - Strona 32 z 94 - Motogen.pl - motocykle, porady, testy

Testy Moto

Benelli TRK 502 – niskobudżetowa Multisrada - zdjęcie
Benelli TRK 502 – niskobudżetowa Multisrada
Patrząc na Benelli TRK 502 trudno nie doszukać sie nawiązań do innego włoskiego enduroturystyka, Ducati Multistrady. Chrapy wlotów powietrza w błotniku nie mogły być stylistycznym przypadkiem. Ale nie zamierzam ich za to ganić. Poszukiwanie dobrych wzorców należy docenić. Nawet, kiedy pożycza się od rodaków.
Benelli TNT Tornado Naked T 125 - zdjęcie
Benelli TNT Tornado Naked T 125
Benelli TNT Tornado Naked T 125. Motocykl o niezwykle długiej nazwie, sam jest niewielki, ale za to niezwykle pocieszny.
Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special - zdjęcie
Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
Nigdy nie byłem fanem rodziny VRSC Harleya-Davidsona. Zaprezentowany w 2002 roku V-Rod zachwycił wielu nowatorskim podejściem i awangardową linią. Wielu myślało, że w „skamielinie z Milwaukee” coś drgnęło, że ten model wytyczy zupełnie nową, ultranowoczesną drogę dla tej nobliwej marki. Ale tak się nie stało. Po 16 latach Harley kończy produkcję tej rodziny. I bardzo dobrze.
Porównanie: Yamaha Tracer 700 vs Yamaha Tracer 900 - zdjęcie
Porównanie: Yamaha Tracer 700 vs Yamaha Tracer 900
Postanowiliście kupić motocykl na dalsze wyjazdy. Zależy Wam, żeby pojazd przewiózł Was, pasażera, trochę bagażu a przede wszystkim był ekonomiczny, trwały, ładny, nowoczesny i całkiem dobrze się prowadził. Chcecie, żeby nie zrujnował Wam kieszeni i żeby była to Yamaha. Wchodzicie do salonu i widzicie dwa całkiem zgrabne pojazdy, o podobnej nazwie, których cena różni się o równo dziesięć tysięcy złotych. Te pojazdy to Yamaha Tracer 700 i Yamaha Tracer 900. I teraz pojawia się poważny dylemat; który z nich wybrać...
Król powrócił. Suzuki GSX-R 1000 - zdjęcie
Król powrócił. Suzuki GSX-R 1000
To model niezwykle długo odczekiwany. Wszyscy myśleli, że będzie gotowy już na sezon 2016. Z resztą w katalogach branżowych widniał, jako model 2016. Co prawda bez danych technicznych i oczywiście bez ceny, ale większość redakcji na świecie była pewna, że motocykl ten wjedzie na salony już w zeszłym roku. Tymczasem Król kazał na siebie czekać aż do sezonu 2017.
Keeway RKS 2017r – zmiany na dobre - zdjęcie
Keeway RKS 2017r – zmiany na dobre
Do redakcyjnego laboratorium trafił Keeway RKS 125.Testowaliśmy go w 2016r i na pierwszy rzut oka, w wyglądzie pojazdu zmieniło się niewiele. Kilka kilometrów pokonanych w siodle RKS 125 utwierdziło nas w przekonaniu, że zmiany konstrukcyjne tak dobrze wpłynęły na konstrukcję Keewaya, że możemy wręcz mówić o nowym modelu. Ale o tym za chwilę.
Triumph Street Twin – klasyk na codzień - zdjęcie
Triumph Street Twin – klasyk na codzień
Do redakcyjnego laboratorium trafił Triumph Street Twin - jeden z najładniejszych i najbardziej urokliwych pojazdów jakie kiedykolwiek wyprodukowano. Jak sprawdzi się w użytkowaniu na codzień? Testujemy Street Twina.
Fabryczny bobber? Sprawdzamy Triumph Bonneville Bobber 2017 - zdjęcie
Fabryczny bobber? Sprawdzamy Triumph Bonneville Bobber 2017
Tej nowości Triumpha kompletnie się nie spodziewałem. Brytyjska marka nigdy nie kojarzyła się specjalnie z tym nurtem. Co prawda w ostatnich latach w ofercie były i takie pojazdy jak America, Thunderbird czy spektakularny RocketIII. Teraz pojawił się Bonneville Bobber. I dobrze.
Barton Blade vs Barton Blade PRO - zdjęcie
Barton Blade vs Barton Blade PRO
Barton Blade oraz Barton Blade Pro to dwa pojazdy, które trafiły do redakcyjnego garażu. Chociaż na pozór identyczne, diabeł zawsze tkwi w szczegółach. Jak wypadły w teście i czy warto dopłacić 500pln do wersji "pro" - postaramy się odpowiedzieć.