Testy Moto - Strona 35 z 94 - Motogen.pl - motocykle, porady, testy

Testy Moto

Moto Guzzi V7 II Stone – wytrych do lepszego świata - zdjęcie
Moto Guzzi V7 II Stone – wytrych do lepszego świata
Twoje życie stanęło do góry kołami, chcesz zacząć wszystko od nowa, a może po prostu masz dość bycia niezauważalnym trybikiem miejskiej masy – kup Moto Guzzi V7 II. Ten motocykl to bilet wstępu do krainy zwanej pożądaniem. Najlepsze jest to, że cena jaką płacisz za wejście do niej, wcale nie jest wygórowana.
Harley-Davidson Roadster – syn anarchii - zdjęcie
Harley-Davidson Roadster – syn anarchii
Harley-Davidson Roadster to nowa jakość. Jest suchy, surowy, spartański, a jednocześnie genialny. Poznaj wytwór fabryki z Milwaukee, na którym poczujesz się, jakbyś był ponad prawem.
Kymco New Downtown 350i – bezbłędny - zdjęcie
Kymco New Downtown 350i – bezbłędny
Dwa lata temu mieliśmy okazję przeprowadzać test długodystansowy maksiskutera Kymco Downtown 300i, który mimo drobnych wad, okazał się pojazdem trwałym, uniwersalnym i powszechnie lubianym. Pod koniec 2014 r. zaprezentowano jego następcę, model 350i, który właśnie trafił do naszego laboratorium. Czy zmiana modelu wyeliminowała drobne wady poprzednika, jak wypadł i czy polubiliśmy go porównywalnie do poprzedniego modelu? Już odpowiadamy...
BMW S1000R vs S1000RR – W ciuchach czy na golasa? - zdjęcie
BMW S1000R vs S1000RR – W ciuchach czy na golasa?
Niby prawie takie same, a jednak sporo inne. Stajemy przed dylematem: w ciuchach, czy na golasa? BMW S1000R i S1000RR bazują na niemal tych samych podzespołach. Ale różnica w ich cenie (zarówno podstawowej, jak i podobnie skonfigurowanych „wszystkomających” wypasach, to niemal 20 000 zł. Czy jest sens dopłacać aż tyle za 40 KM? I czy aby dopłacamy tylko za same konie?
Husqvarna 701 Enduro – dual klasy premium - zdjęcie
Husqvarna 701 Enduro – dual klasy premium
Pamiętacie Yamahę XT600? Hondę XL500? Pancerne motocykle, które równie dobrze radziły sobie w lekkim terenie, co i dziurawych drogach. W razie potrzeby mogły pojechać po bezdrożach lub fragmentami autostrad. Były multifunkcjonalne, pancerne i niezastąpione w każdej podróży. Do dziś pozostały ich tysiące, chociaż z czasem zastąpiono jej turystycznymi enduro (to drugie słowo w wielu wypadkach jest dodawane mocno na wyrost). Czy oznacza to, że w ofercie producentów nie znajdziemy już żadnego typowego "duala"? Do redakcyjnego laboratorium trafiła Husqvarna 701 Enduro - motocykl, który ma w sobie coś z dawnych enduro o dużej pojemności - czym nas do siebie przekonał, przeczytacie poniżej...
Test motocykla Yamaha XSR700 – doskonałość w wydaniu retro - zdjęcie
Test motocykla Yamaha XSR700 – doskonałość w wydaniu retro
Gdy w drugiej połowie zeszłego roku zapowiedziano wypuszczenie na rynek najnowszego dziecka z segmentu Sport Heritage – motocykla Yamaha XSR700 wiedziałem, że przypadniemy sobie do gustu. Retro wygląd w połączeniu z zaawansowaną technologią – myślę, że o to właśnie chodzi we współczesnym projektowaniu neoklasycznych motocykli. Jeśli do tego dodasz brzmienie akcesoryjnego wydechu Akrapovic twoje serce zostanie momentalnie skradzione.
Test motocykla Ducati Multistrada Enduro – pogromca szutrów - zdjęcie
Test motocykla Ducati Multistrada Enduro – pogromca szutrów
Ducati Multistrada zmieniła segment adventure. Pokazała, że turystyczne enduro nie musi być toporne, wyglądać jak jednośladowa wersja czołgu T34 i hamować, skręcać oraz przyspieszać, jak półciężarówka z czasów PRL. Multistrada, jako pierwszy adventure otrzymała radialne zaciski hamulcowe czy bezkluczykowy system zapłonu. Prowadziła się prawie jak supermoto, pozostawiając konkurentów, za sprawą dynamicznego silnika, daleko z tyłu. Niestety, Multistrada miała także jeden duży problem - jej zdolności terenowe były stosunkowo niewielkie. Na szczęście Ducati zaprezentowało Multistradę Enduro, którą niedawno wzięliśmy pod nóż.
Honda NC750S – golas wszechstronny! - zdjęcie
Honda NC750S – golas wszechstronny!
Honda NC750S to naked bike z automatyczną skrzynią biegów DCT i olbrzymim schowkiem w miejscu standardowego mocowania baku. Nie jest to motocykl, który zniewoli mocą, jego design pewnie przypadnie ci do gustu, ale specjalnego podziwu wśród szerokiego audytorium raczej nie wzbudzisz. Za to gdy go kupisz, od razu uświadomisz sobie, jak bardzo go pragnąłeś! Skąd ta magia?
Test motocykla Ducati Scrambler Sixty2 – „lubię to!” - zdjęcie
Test motocykla Ducati Scrambler Sixty2 – „lubię to!”
Kiedy czujecie się zrelaksowani, odprężeni? Zanim pomyślicie o masażu tajskim, wykonywanym przez panią Janinę z Grudziądza, doprecyzuję pytanie: kiedy czujecie się zrelaksowani, jeżdżąc na motocyklu? U mnie sprawa wygląda prosto; nie są to chwile, kiedy wskazówka dokręca się do czerwonego pola, kiedy nierówność drogi wbija kręgosłup w środek czaszki na tyle mocno, że wybijam sobie zęby o chromowaną kierownicę choppera-zawalidrogi. Nie jest to także moment, gdy turystycznym enduro prawie rozjeżdżam zająca przebiegającego przez leśny dukt. Taka chwila następuje... stop. Nie zdradzajmy wszystkiego. Przed Państwem Ducati Scrambler Sixty2 - jeden z najbardziej pozytywnych motocykli sezonu 2016!
Benyco BR 125 vs Yamaha YZF-R125 – najtańsza i najdroższa stodwudziestkapiątka - zdjęcie
Benyco BR 125 vs Yamaha YZF-R125 – najtańsza i najdroższa stodwudziestkapiątka
Czy cena zakupu przekłada się na jakość, właściwości użytkowe, bezawaryjność i przyjemność z jazdy? Czy kupując drogi pojazd możemy być pewni, że nasze odczucia będą adekwatne do wartości pojazdu? I w drugą stronę, czy tani jest synonimem kiepskiego, wadliwego, bezużytecznego? Aby to sprawdzić, porównaliśmy dwa modele - Benyco BR 125 oraz kosztującą ponad czterokrotnie więcej, Yamahę YZF-R125.
Test quada Goes 520 Max – w teren na czterech [wideo] - zdjęcie
Test quada Goes 520 Max – w teren na czterech [wideo]
Jazda na czterokołowcu dla motocyklisty jest jak cofnięcie się człowieka do okresu raczkowania. Ale czasami zmiana perspektywy jest niezwykle ciekawym doświadczeniem. Nam udało się cofnąć w rozwoju za pomocą quada Goes 520 Max.