Sunąc ulicami, Marcin i jego motocykl mają w sobie coś z mitu jeźdźca. Lekko pochylona sylwetka kierowcy, szerokie siodło, głębokie błotniki, pękaty zbiornik paliwa, chromy i szeroka kierownica to charakterystyczne cechy maszyn spod znaku H-D...
Lato już dawno za nami, robi się coraz chłodniej, a wieczorami i nad ranem bywa naprawdę zimno. Co za tym idzie, jeśli nie masz antifoga w kasku, to wizjer jest w stanie zaparować niemal w ciągu sekundy. Przetestowaliśmy uniwersalny antifog Ultra Clear firmy Oxford.
Rękawice RetBike Spider to model typowo letni – świadczą o tym wloty powietrza na palcach i liczne tekstylne wstawki. Poprzednie rękawiczki RetBike, które testowaliśmy, wypadły bardzo kiepsko. Czy Spidery będą równie słabe? Przekonajmy się!
Tiger to pojazd zbudowany od podstaw przy wykorzystaniu tego samego silnika, który napędza Speed Triple`a oraz turystycznego Sprint ST. Moc na poziomie 115 KM, moment 100 Nm, aluminiowa rama, sportowe podwozie – czy mamy jeszcze do czynienia ze spokojnym turystycznym enduro?
RetBike SportFormula mają niemal identyczną konstrukcję, jak testowane przez nas ostatnio rękawiczki Metro Groove. Różnią się designem oraz ceną. Za produkt RetBike’a przyjdzie nam zapłacić o ok. 50 zł więcej, co jest różnicą sporą – przynajmniej w tym przedziale cenowym. Można więc oczekiwać całkie
Joe Rocket to znana i ceniona marka, która właśnie oficjalnie wchodzi na nasz rynek. Na początek postanowiliśmy przetestować dla Was rękawice GPX 2.0, będące najwyższym oferowanym u nas modelem. Rękawiczki sprawiają wrażenie bardzo masywnych. Każdy palec posiada trzy protektory, trzy kolejne ochrani
GS 400 nie jest ani szybki, ani bardzo wygodny, jednak posiadanie takiego motocykla, własnoręcznie odremontowanego, to swoista przyjemność.
Metro Groove to kolejny produkt rodzimej produkcji, który trafił do naszej sekcji testowej. Są to rękawice przeznaczone do jazdy latem, wykonane niemal w stu procentach ze skóry – nie uświadczysz w nich żadnych materiałowych elementów, za to na każdym palcu znalazł się wlot wentylacyjny. Kosztują ob
Pierwsze 1000 km minęło bezpowrotnie, czas więc na pierwszy przegląd. Metodą „dwa w jednym”, korzystając z postoju motocykla w serwisie, wymieniłem wydechy.
Jedno obu YBR-kom trzeba przyznać – niczego nie udają! To nie jest pseudo wyścigówka, która wywołuje salwy śmiechu „pierdzącą” pracą po odpaleniu. Nie udają też chopperów, gdzie pojemności powyżej 1000 ccm i rubensowskie kształty i tak są klasą średnią. Są po prostu tanimi, małymi i sympatycznymi motocyklami.
W ciągu ostatniego miesiąca opublikowaliśmy test kurtki Modeka Melville Pro. Dzisiaj możecie zobaczyć test spodni z tej samej serii. Spodnie Modeka Melville charakteryzują się wypinaną membraną, więc nawet w upały powinny dać sobie radę. Sprawdziliśmy, czy warto w nie zainwestować.
Jest rok 2002. Firma Kawasaki za pomocą modelu VN 1500 Mean Streak uderza w królewską klasę motocykli typu cruiser, uznawaną jako jedną z najbardziej obsadzonych przez większość konkurencyjnych marek.