Testy Moto - Strona 85 z 94 - Motogen.pl - motocykle, porady, testy

Testy Moto

Yamaha XJR 1300 – test, wrażenia z jazdy - zdjęcie
Yamaha XJR 1300 – test, wrażenia z jazdy
Odkąd poznałem zalety momentu obrotowego silnika, a nie tylko jego mocy, zacząłem uważniej patrzeć na motocykle o większych pojemnościach. Nic nie daje takiej radości z jazdy, jak przyspieszenie praktycznie z każdych obrotów, niezależnie od włączonego aktualnie biegu. Niewiele jest motocykli tak genialnych w swej prostocie. XJR 1300, bo o niej mowa, to klasyczny naked o zgrabnej linii. Nie dajcie się zwieść wyglądem – to motocykl, w którym drzemie ogromny potencjał...
Suzuki DR 800 – król wśród singli - zdjęcie
Suzuki DR 800 – król wśród singli
Niewiele jest motocykli z gatunku enduro, które potrafią dać prawdziwą radochę z jazdy zarówno w terenie, jak i po ulicy. 800 ccm w jednym garze robi miłe wrażenie i jest swoistym rekordem wśród wielkoseryjnych motocykli. Suzuki DR 800, bo o nim mowa, jest dość nietypowym motocyklem. Nietypowym, bo trzeba go albo pokochać, albo kupić Africę Twin. Mnie zdecydowanie bardziej pociągała jednak pewna „dzikość” tego motocykla.
SIDI Vortice - zdjęcie
SIDI Vortice
SIDI Vertigo Corsa to świetne buty motocyklowe, o czym przekonałem się przeprowadzając ich test w poprzednim sezonie. Czy da się w nich coś jeszcze ulepszyć? Producent stwierdził, że tak, czego efektem jest całkiem nowe obuwie nazwane SIDI Vortice. Sugerowana przez importera cena (1630 zł) trochę pr
Honda Transalp - zdjęcie
Honda Transalp
Do naszego laboratorium trafiła Honda Transalp. Postanowiliśmy sprawdzić, czy popularny „trampek” jest taki, jakie krążą o nim opinie. Jakimi cechami miałby się charakteryzować? Powinien nadawać się do jazdy na co dzień i turystyki, sprawdzać się na szosie i w terenie oraz być jednocześnie niezawodny prosty w budowie i tani w eksploatacji. .
Kask HJC FS-10 - zdjęcie
Kask HJC FS-10
Testowaliśmy już wiele kasków firmy HJC. Niedługo będziecie mogli zobaczyć jak wypadł model R1, ale dzisiaj pokażemy Wam, czy warto zainteresować się jednym z wyższych modeli tej firmy, czyli FS-10, o wartości ok. 1000 - 1200 zł.
Honda CB 750 – ostatni Mohikanin - zdjęcie
Honda CB 750 – ostatni Mohikanin
Jadąc na sesję kolejnego używanego motocykla, jeszcze nie wiedziałem jakiego rodzaju gratka mnie spotka. Bardziej przejmowałem się tym, że miałem niewiele czasu na te zdjęcia, tym bardziej, że od kilku dni pogoda była bardzo niesprzyjająca. Pomiędzy kolejnymi opadami deszczu występowały jedynie chwilowe, kilkunastominutowe przerwy. Było zimno i drętwawo.
Kombinezon Richa Apollo - zdjęcie
Kombinezon Richa Apollo
Richa jest na polskim rynku zaledwie od kilu miesięcy, ale już w wielu sklepach można kupić produkty tej marki (głównie na Śląsku). W naszej sekcji testowej był już Kask Richa Eagle, teraz przyszła kolej na kombinezon. Na pierwszy ogień idzie najtańszy model – Richa Apollo. Można go kupić już za 120
Kawasaki ZX 636-R Ninja - zdjęcie
Kawasaki ZX 636-R Ninja
Nowa 6-tka ze stajni Kawasaki kontynuuje obrany przez siebie kilka lat temu trend do wypuszczania napakowanych 600-tek, przerośniętych o całe 36 ccm ponad normę. Czy faktycznie w tym szaleństwie jest metoda? Czy nowy model ma szansę zdeklasować konkurencję? Przekonajmy się…
Kombinezon Modeka XP (kurtka i spodnie) - zdjęcie
Kombinezon Modeka XP (kurtka i spodnie)
Modeka XP nie jest typowym kombinezonem. Istnieje możliwość kupienia samej kurtki bez spodni i odwrotnie. Poza tym to, co odróżnia XP od większości sportowych kombików, to kieszenie zewnętrzne, zamykane na suwak wloty wentylacyjne i podpinka zimowa w kurtce. Cena kurtki wynosi 1040 zł, spodni zaś 75
Modeka Challenger - zdjęcie
Modeka Challenger
Wypinana membrana to ogromna zaleta, o czym staramy się przypominać przy okazji wszelkich testów kurtek i spodni tekstylnych. Jeszcze niedawno za tę przyjemność trzeba było słono zapłacić. Sytuacja powoli się zmienia, a w sezonie 2009 mieliśmy prawdziwy przełom – trzywarstwowe kurtki dostępne już za
Yamaha XT660Z Ténéré - zdjęcie
Yamaha XT660Z Ténéré
Historia terenowych podbojów serii XT sięga 1976 roku z modelem o pojemności 500, by w 1983 roku na fali popularności morderczego rajdu Paryż–Dakar zaprezentowano model XT 600 Ténéré. Solidnie wyglądający, terenowy sprzęt z dużym zbiornikiem paliwa okazał się strzałem w dziesiątkę. Jak zatem dziś prezentuje się spadkobierca legendy?
Honda CB1000R ABS - zdjęcie
Honda CB1000R ABS
Honda ma w swojej historii nakedy, zwane Hornetem, w dwóch klasach pojemnościowych. Wraz z pojawieniem się nowego modelu 600-tki zabrakło starszego brata. Aż do chwili obecnej. Na scenę wkroczył... Albo inaczej: dumnie wtoczył się CB 1000R.