Testy Moto - Strona 79 z 94 - Motogen.pl - motocykle, porady, testy

Testy Moto

Harley Davidson Forty-Eight - zdjęcie
Harley Davidson Forty-Eight
Forty-Eight swoim stylem przypomina czasy weteranów wojennych wracających do domów z Harleyami, Indianami w specyfikacji wojskowej, zupełnie nieprzydatnymi w codziennym użytkowaniu.
Triumph Thruxton, H-D XR1200X i Moto Guzzi Griso 8v - zdjęcie
Triumph Thruxton, H-D XR1200X i Moto Guzzi Griso 8v
Czasami wpadamy na dzikie pomysły. Jak każdy. Czasami udaje nam się zrealizować nasze pomylone idee. Tak jak w tym wypadku. Wybraliśmy trzy motocykle, każdy z innej bajki i postanowiliśmy sprawdzić, jak poradzą sobie na torze. Przed Wami Triumph Truxton, Harley-Davidson XR1200X i Moto Guzzi Griso w ostrym starciu.
Kawasaki KX250F - zdjęcie
Kawasaki KX250F
W Polsce ta marka nie jest popularna w offroadzie. Natomiast jeśliby sięgnąć wzrokiem za ocean, szybko zauważymy, że w Stanach KX250F jest najbardziej utytułowanym motocyklem w swojej klasie. Praktycznie co roku zdobywa tytuły mistrzowskie, zarówno w motocrossie, jak i supercrossie.
Kominiarki Spark - zdjęcie
Kominiarki Spark
Spark to firma produkująca przede wszystkim ubrania termoaktywne. Ich flagowym produktem są kominiarki z materiału Dryarn. Występują w wielu wersjach kolorystycznych oraz z naszytymi różnymi wzorami. Ich cena waha się w okolicach 60 zł.
Naxa F8 - zdjęcie
Naxa F8
Mimo że kaski Naxa są na rynku dość krótko, to nie sposób odmówić im popularności. Na ulicy co chwilę można zobaczyć kogoś w kasku tej firmy. Poza reklamą z pewnością przyczyniła się do tego cena – są to jedne z najtańszych „garnków”, jeśli nie liczyć kaskopodobnych tworów w stylu Tigera.
Mottowear Nami - zdjęcie
Mottowear Nami
Tym razem testujemy kolejne damskie spodnie motocyklowe Mottoweara. Nami to klasyczne bojówki o dość szerokim kroju nogawek i wąskiej talii.
Husabergi seria FE, TE oraz FX - zdjęcie
Husabergi seria FE, TE oraz FX
„Husaberg został założony przez „wyścigowych świrów” chcących budować motocykle stricte wyczynowe” – to cytat z oficjalnej strony. Niestety, tacy ludzie przeważnie nie potrafią dobrze sprzedać swoich pomysłów. W 1995 roku marka została przejęta przez austriackiego KTM-a. Chyba wszyscy dobrze na tym wyszli, gdyż szwedzcy inżynierowie mają dużo swobody i mogą bez skrępowania wcielać w życie swoje szalone pomysły. Natomiast KTM ma swojego królika doświadczalnego.
Modeka Sporting - zdjęcie
Modeka Sporting
Modeka Sporting to tekstylne spodnie motocyklowe, ale dość nietypowe... Standardowo tekstylia zakłada się na buty. Z tym modelem Modeki jest nieco inaczej – ich krój pozwala na to, aby włożone do butów, leżały równie dobrze, jak sportowe spodnie skórzane. Obecnie ich cena wynosi ok. 590 zł.
Motomod S8 - zdjęcie
Motomod S8
Motomod to istniejąca już na rynkach zachodnioeuropejskich francuska firma, która za sprawą polskiego importera – firmy Ellomoto wkracza do nadwiślańskiego kraju. W jej ofercie znajdziemy damskie oraz męskie kurtki i spodnie wykonane zarówno ze skóry, jak i z tekstyliów. Motomod
Modeka Sport P. - zdjęcie
Modeka Sport P.
Sport P. pojawiły się w ofercie Modeki dopiero w tym roku. Jest to jeden z trzynastu nowych modeli rękawic tego producenta, które marka ta wprowadziła na rynek w sezonie 2010. Testowane przez nas, Sport P. to rękawiczki ze spodem z kangurzej skóry, za które trzeba zapłacić ok. 340 zł.
Modeka Laguna - zdjęcie
Modeka Laguna
Tekstylia tej firmy znają chyba wszyscy. Mówiąc "Modeka", większość osób automatycznie myśli o kurtkach i spodniach motocyklowych, ewentualnie rękawicach. Jednak w ofercie Modeki znajdziemy także obuwie motocyklowe. Przetestowaliśmy topowy model o nazwie Laguna, za który trzeba zapłacić ok. 550 zł.
Kawasaki ZX-6R - zdjęcie
Kawasaki ZX-6R
Czy marzył Wam się kiedyś motocykl, który jest połączeniem najlepszych cech konkurencji wraz ze szczyptą własnego i niepowtarzalnego szaleństwa? Myślę, że tak. Pewnie nie raz. OK, rozwieję Wasze nadzieje. Takiego motocykla nie ma i chyba nie będzie. Ale co i raz producenci zaskakują nas znakomitymi maszynami, które w swojej klasie biją na głowę konkurencję. Przyznaję, że z zaskoczeniem patrzyłem na popisy Zielonych w World Supersport, tłumacząc sobie, że mają znakomitych kierowców, którzy na rowerze wierzchowina są w stanie dokonać cudów.