Był rok 1993. Niebieska MZ ETZ 251 zaparkowała pod furtką mojego domu. Przede wszystkim sam fakt, że motocykl był niebieski, albo bardziej błękitny – stanowiło sensację... Wówczas, w pierwszej połowie lat dziewięćdziesiątych, nie było w Polsce ani wielu motocykli innych marek, ani nawet wielu innych barw.
Sidi Vetrtigo Corsa to bez dwóch zdań buty z najwyższej półki. Czy to znaczy, że muszą być świetne pod każdym względem? To obuwie z założenia ma służyć do jazdy po torze wyścigowym, więc takie aspekty jak wygoda podczas pieszych przechadzek, czy też nieprzemakalność nie powinny mieć znaczenia. Mimo
FZ1 - goły sport, dla którego agresja i adrenalina to podstawa. W tym modelu wiele części i rozwiązań wywodzi się wprost ze sportowej R1. Jedną z nich jest silnik, który w tym przypadku został bezwstydnie odkryty i dostarcza nam niemałej porcji wrażeń.
Na pierwszy rzut oka motocykl ten jest troszeczkę... Niemodny, bo zbyt plastikowy. Masywna sylwetka to skrzyżowanie obłych kształtów nadających nieco atletycznego wyglądu z ostrymi liniami skośnymi. Innymi słowy: bez fajerwerków.
Sprawdzone przez wielu motocyklistów na zachodzie, rekomendowane przez wielu jeżdżących motocyklami rodaków, wreszcie dostępne w oficjalnej sieci dealerskiej w Polsce. Co jest takiego w tych niemal egzotycznych kaskach? Sprawdziliśmy specjalnie dla Was jeden z najwyższych modeli – kask o oznaczeniu R1.
Kask musi mocno przylegać do głowy, zachowując przy tym wygodę. Powinien być dobrze wentylowany i mieć aerodynamiczny kształt. Wizjer musi być odporny na zarysowania i parowanie. Wyściółka wyjmowana, łatwa w czyszczeniu. Całość nie powinna być też ciężka. Co najważniejsze kask MUSI być bezpieczny! Taki był by kask idealny, a jaki jest Nolan N61?
Hardcorowe supermoto, posiadające ABS, którego korzenie sięgają spokojnych, użytkowych motocykli uniwersalnych serii F. Prawda, że brzmi intrygująco?
Mamy XXI wiek, jeśli więc mowa o kawalerii, to jedynie w kontekście historycznym, albo zabawy dla dużych chłopców. Albo jednego i drugiego na raz – i taka właśnie jest Yamaha XJR 1300.
Przed Wami test ostatniego sportowego reprezentanta klasy 750 ccm Suzuki GSX-R 750. Pojemność niegdyś popularna, teraz ze względu na przepisy i regulacje wyścigów motocyklowych prawie całkowicie zapomniana. Co dziś oferuje nam 3/4 litra w japońskim wydaniu?
Jeżeli ktoś chciałby zrobić ranking najbardziej narażonych na urazy części ciała motocyklisty, to stopy, kostki i golenie z pewnością zajmowałyby czołowe pozycje. Wyobraźcie sobie normalne, codzienne życie bez możliwości chodzenia, biegania, grania w piłkę czy nawet celnego przykopania komuś tam pon
Jeżeli pragniesz, aby każdy dojazd do pracy, szkoły czy kina był przygodą, to Suzuki DR-Z 400 SM jest stworzony właśnie dla Ciebie!
Jeśli kochasz swobodę jaką daje Ci kask otwarty, ale zrezygnowałeś z niego z różnych powodów i nadal myślisz, że te kaski są głośne i w nich wieje, to się mylisz. Pędź do najbliższego dealera SHOEI'a, zastaw swój garnek i bierz J-Wing'a na jazdę testową. To naprawdę świetny produkt, gwarantuje ciszę i niebywały komfort znany z integrali. Nie wierzysz? Sam sprawdź, ale najpierw przeczytaj ten test.