Testy Moto - Strona 83 z 94 - Motogen.pl - motocykle, porady, testy

Testy Moto

Modeka Kangaru Sport - zdjęcie
Modeka Kangaru Sport
Modeka Kangaru Sport to jeden z kilku modeli rękawic tego producenta, wykonanych częściowo z kangurzej skóry. Cena sugerowana jest dość wysoka, wynosi bowiem 320 zł.
Suzuki B-King - zdjęcie
Suzuki B-King
Wyobraźcie sobie nakeda, do którego przeszczepiono silnik o pojemności 1,3 litra wprost z ultra szybiej Hayabusy, po czym za design zabrał się japończyk, który w młodości z pewnością obejrzał za dużo kreskówek o „Transformersach”...
Honda CBR 1100 XX Super Blackbird – opis modelu i opinia mechanika - zdjęcie
Honda CBR 1100 XX Super Blackbird – opis modelu i opinia mechanika
Honda CBR 1100 Super Blackbird zadebiutowała w 1996 roku. Jej prezentacja była przełomem w dotychczasowym pojęciu sportowych motocykli turystycznych, dla których domeną były szybkie, autostradowe trasy na znacznych dystansach. Nowa Honda była nie tylko znacznie szybsza od konkurencji osiągając, jako pierwszy seryjny motocykl, licznikowe „trzy paczki”, ale również, w przeciwieństwie do poprzednich modeli tej klasy, stała się wreszcie stabilna i łatwa w prowadzeniu na ciasnych zakrętach.
SIDI Vertigo Mega Gore - zdjęcie
SIDI Vertigo Mega Gore
SIDI Vertigo Mega Gore, jak sama nazwa wskazuje, to buty z rewelacyjną membraną Gore-tex. Powinny więc sprawdzić się także podczas jazdy w ulewnym deszczu oraz w chłodne dni. Cena jest wysoka (1420 zł, ale można dostać taniej), aczkolwiek raczej wszystkie produkty z Gore-texem należą do tych droższych.
Kombinezon dwuczęściowy 4SR RR Edition - zdjęcie
Kombinezon dwuczęściowy 4SR RR Edition
Kiedy w zeszłym sezonie firma 4SR pojawiła się na rynku, miała naprawdę mocne wejście. Kombinezony 4SR były w miarę tanie, a oferowały tyle samo, co niemal dwukrotnie droższa konkurencja.
Shoei Hornet DS – zawodowy turysta - zdjęcie
Shoei Hornet DS – zawodowy turysta
Kiedyś rozmyślałem, jak może radzić sobie w offroadzie kask enduro wyposażony zarówno w daszek, jak i tradycyjną szybkę. Od zawsze byłem przekonany, że co jest do wszystkiego, jest do niczego. Postanowiłem sprawdzić, czy faktycznie moja teoria nie mija się z praktyką.
Buell CR1125 - zdjęcie
Buell CR1125
Informacja o tym, że w kolejce do przetestowania przez naszą redakcję czeka nowy Buell, z początku nie wzbudziła we mnie w zasadzie żadnych emocji. Motocykle tej marki do tej pory traktowałem zawsze bardziej jako ciekawostkę niż obiekt pożądania. Kiedy jednak Olaf, widząc totalny brak zainteresowania z mojej strony, zaczął opowiadać o szczegółach nowego modelu, coś we mnie drgnęło! Zaraz, zaraz… Zupełnie nowy silnik Helicon, V-Twin, ma prawie 150 KM, tylko 170 kg wagi i wszystko w charakterystycznym dla Buella stylu! Hmmm... Brzmi jak fun! Dłużej nie trzeba było mnie namawiać!
Honda CBR 600RR C-ABS - zdjęcie
Honda CBR 600RR C-ABS
Aktualna generacja Hondy CBR 600 RR to niemalże lifting znanego już od kilku lat motocykla. Ciekawostką jest za to to, że konstruktorzy Hondy jako pierwsi odważyli się zastosować układ antypoślizgowy w seryjnie produkowanym sporcie. Sprawdziliśmy jak motocykl ten daje adę przy okazji codziennej oraz torowej eksploatacji.
BMW HP2 Sport - zdjęcie
BMW HP2 Sport
Oto, moi Państwo, BMW HP2 Sport – najbardziej nieracjonalny i dziwny, seryjnie produkowany motocykl sportowy!
Żółw Knox Contour i Knox Chest Guard - zdjęcie
Żółw Knox Contour i Knox Chest Guard
Gdybyś kogoś ze Stanów zapytał o dobre protektory pleców, jedną z firm wymienionych w pierwszej kolejności byłby pewnie Knox. W Polsce marka ta jest zdecydowanie mniej popularna, ale to raczej kwestia reklamy, a nie jakości.
Damskie i męskie rękawice Racer Short Sport - zdjęcie
Damskie i męskie rękawice Racer Short Sport
Austriacka marka akcesoriów motocyklowych, Racer, zadomowiła się już w Polsce na dobre. Nic dziwnego, w końcu wszystkie do tej pory testowane przez nas produkty tej firmy wypadały świetnie. Tym razem do naszej redakcji trafiły krótkie skórzane rękawice Racer Short Sport. Ale nie jedna