Testy Moto - Strona 76 z 94 - Motogen.pl - motocykle, porady, testy

Testy Moto

Suzuki RF 900 - zdjęcie
Suzuki RF 900
Są takie motocykle, które przez wielu motocyklistów zostały zapomniane. Nie dlatego, że czegoś im brakowało, ale po prostu nie pojawiły się na rynku w odpowiednim momencie. Ja do takich motocykli zaliczam Suzuki RF900.
Honda NT 650 V Deauville - zdjęcie
Honda NT 650 V Deauville
Co wyjdzie z połączenia skutera z motocyklem? Honda NT 650 Deauville. Miała ona zastąpić długo produkowaną i cieszącą się uznaniem NTV 650 Revere. Swoją premierę NT 650 Deauville miała w 1998 roku i w założeniu jej zadaniem było kontynuowanie sukcesu Revere.
Triumph Tiger 800 XC – twardziel - zdjęcie
Triumph Tiger 800 XC – twardziel
Triumph niczego nie udaje. Jest twardzielem. Zaprojektowano go, jako gościa nie bojącego się transportować kufry, dwie osoby, namiotu, zapasu wody, lin, małej wyrzutni rakiet i całej masy wyposażenia w podróży przez dalekie kraje o niestabilnej sytuacji politycznej.
Honda CBR 900 RR SC33 (1996–1999) - zdjęcie
Honda CBR 900 RR SC33 (1996–1999)
Prezentujemy jeden z najbardziej udanych modeli Hondy z pierwszej połowy lat dziewięćdziesiątych. Hondę CBR 900 SC33 względem poprzedniczki poddano gruntownej modernizacji. Zwiększono pojemność silnika, zmodyfikowano ramę, hamulce, przekonstruowano owiewki oraz zmieniono zestaw wskaźników.
Harley-Davidson Blackline Dark Custom - zdjęcie
Harley-Davidson Blackline Dark Custom
Światło dzienne ujrzał nowy Softail, Blackline. Na pierwszy rzut oka, jest rzeczywiście nowością, lekko w stylu Vintage, dosyć ascetyczny, pozbawiony wszystkiego, co zbędne i zbudowany według sprawdzonej receptury – mniej, znaczy więcej.
article placeholder
Honda FJS 600 Silver Wing
Honda FJS 600 Silver Wing zadebiutowała na rynku w 2001 roku i przez następny rok (do czasu pojawienia się Suzuki Burgmana 650) dzierżyła palmę pierwszeństwa pośród największych skuterów dostępnych na rynku. W tym roku mija 10 lat od jego premiery. Zobaczmy zatem czy ten flagowy model skutera Hondy.
Suzuki TL 1000 S – Samuraj - zdjęcie
Suzuki TL 1000 S – Samuraj
W pierwszej połowie lat dziewięćdziesiątych klasa litrowych, sportowych L-Twinów była niezdobywaną twierdzą maszyn ze słonecznej, aczkolwiek głośnej Italii. W 1997 roku w salonach sprzedaży pojawili się samurajowie, mający włamać się i zdobyć wspomnianą warownię. Jednym z nich był bohater naszego artykułu Suzuki TL1000S.
Racer Calla - zdjęcie
Racer Calla
Austriacka marka Racer poważnie wzięła się do roboty. Rosnąca liczba motocyklistek na drogach spowodowała konieczność wyprodukowania ciuchów specjalnie dla nas. Odpowiedzią na ten trend jest tekstylna kurtka Calla skierowana do dziewczyn, które cenią sobie wygodę, wygląd, ale także bezpieczeństwo.
BMW S1000RR – bawarski litr - zdjęcie
BMW S1000RR – bawarski litr
Był, jak objawienie, pojawił się praktycznie znikąd, chociaż plotki o projekcie sportowej 1000-ki ze stajni BMW pojawiały się na długo przed jego powstaniem. Prezentujemy BMW S1000RR.
Triumph Street Triple 675 R - zdjęcie
Triumph Street Triple 675 R
Brytole to jednak banda łebskich ludków. Mając znakomity motocykl sportowy, a widząc potrzebę dostarczenia klientom średniolitrażowego nagusa, rozebrali Daytonę 675 do rosołu, zmienili to i owo, wrzucili kilka elementów wzorowanych na Speed Triple i w ten sposób powstał Street Triple.
Kawasaki Z750R – Zet z nadwagą - zdjęcie
Kawasaki Z750R – Zet z nadwagą
W tym roku do gamy pojazdów Kawasaki doszedł dopasiony Z750R. Nowa literka w nazwie oznacza lepsze zawieszenie, lepsze hamulce i kilka kosmetycznych zmian. Sprawdziliśmy, czy wydatek 3000 zł więcej ma sens.
Modeka Ira - zdjęcie
Modeka Ira
Ira to jeden z wyższych modeli kurtek i spodni, które mają się sprawdzić zarówno w turystyce motocyklowej, jak i podczas codziennego latania po mieście. Jak to się przedstawia w praktyce?