Dwa motocykle, dwa różne sposoby na poczucie klimatu minionych dni. Prezentujemy Kawasaki W800 oraz Triumpha Scramblera.
motoadmin
Do naszego redakcyjnego garażu zawitał nowy motocykl, który tym razem zostanie u nas na dłużej. Na sprawdzenie w długim dystansie wytypowany został Suzuki SFV 650 Gladius.
2MOTO to marka odzieży o krótkim stażu na motocyklowym rynku. Do redakcji trafił turystyczny komplet tekstylny, spodnie i kurtka ADV1, w jedynym słusznym kolorze: czarnym z szarymi wykończeniami.
Jakub Olkowski
Na pewno wielu z Was oglądało film z Nicolasem Cage'm o ambitnym tytule „Ghost Rider”. Jeśli znajdą się chętni do nakręcenia sequela lub remake'a wspomnianej produkcji, prezentowany motocykl musi zagrać główną rolę. Przed Państwem gwiazda wielkiego formatu.
Dorwaliśmy do testu najnowszego, zielonego killera klasy MX1. Nieopodal Mediolanu na torze Gallarate sprawdziliśmy Kawasaki KX 450 z systemem LCM.
Nowy V-Strom zaatakował znienacka. W większości przypadków prezentacje modeli mają miejsce podczas największych targów motocyklowych jak Eicma czy Intermot. Tymczasem spece od marketingu Suzuki najpierw rozgrzali nieco atmosferę szkicami i zarysami sylwetki, by po chwili w środku sezonu zaprezentować światu następcę legendarnego DL 650.
Rzeczy Polo to nowość na rynku polskim. Firma przyszła do nas z Niemiec, gdzie marki skupione wokoło niej już od dawna wybierane są przez motocyklistów. Czy jednak warte są zainteresowanie polskiego, już dość mocno wymagającego klienta, czy jak w tym wypadku klientki?
Wraz z upalnymi, czerwcowymi dniami do redakcji trafiły dwa motocykle, mające urzeczywistnić pragnienie swobody właściciela i przenieść go w krainę relaksu, ale w przeciwieństwie do wykwalifikowanych tajskich masażystek, bez uszczerbku dla stanu cywilnego. Przed Wami Harley Davidson Softail Deluxe i Yamaha XV1900A Midnight Star.
Novik Gloves to stosunkowo nowy gracz na polskim rynku. Firma skupia się głównie na rękawiczkach; ma w swojej ofercie ich 3 modele. Mieliśmy okazję przyjrzeć im się z bliska.
Jakub Olkowski
ER6 zadebiutował w 2005r. Wprowadzono do sprzedaży dwie wersje: zgrabnego nakeda oznaczonego ER6N oraz ER6F który można określić jako motocykl sportowo-turystyczny codziennego przeznaczenia.
FZ8N ABS, którą otrzymaliśmy na początku czerwca miała ciężkie życie. Aura nam sprzyjała; słońce, przelotne opady i burze połączone z przysłowiowym „oberwaniem chmury” - jednym słowem wymarzone warunki do przetestowania co boli FZ8N, co warto zmienić, a co jest mocnym punktem motocykla.
Na przyszły sezon zafundowano im kurację odchudzającą. Uzyskany wynik-2,5kg robi wrażenie, zwłaszcza, że zrzucono je z samego serca, tj. silnika. Oprócz masy zmniejszono także jego gabaryty, dzięki czemu zwiększył się prześwit.