Testy Moto - Strona 39 z 94 - Motogen.pl - motocykle, porady, testy

Testy Moto

Honda CB500F – tylko nie mów do mnie „średniak” - zdjęcie
Honda CB500F – tylko nie mów do mnie „średniak”
Czy znacie bardziej popularne oznaczenie motocykla średniej pojemności od CB500? Ten symbol jest dla Hondy tym, czym Corolla dla Toyoty, albo Golf, a wcześniej Garbus dla VW. Ikoną. Ikoną popularnego modelu klasy średniej. W przypadku branży samochodowej wspomniany segment to przyzwoita cena, brak jakichkolwiek emocji w czasie jazdy, widoczna wszędzie optymalizacja kosztów, a także przeciętne osiągi, wyposażenie i ilość miejsca. Czy w przypadku motocykla taki stereotyp znany z rynku samochodowego będzie odpowiedni czy krzywdzący, oraz jak wypadło najnowsze wcielenie Hondy CB500 z oznaczeniem F, odpowiadam poniżej.
Honda NC750X – James Bond do zadań codziennych - zdjęcie
Honda NC750X – James Bond do zadań codziennych
Pierwszy motocykl Honda z oznaczeniem NC pojawił się w sprzedaży w 2012 r. Dwucylindrowy silnik wywodzący się z konstrukcji samochodowej, połączony z automatyczną, dwusprzęgłową skrzynią biegów, zamontowany w zgrabne nadwozia i sprzedawany w atrakcyjnej cenie – oto recepta na sukces Hondy w średniej klasie pojemnościowej. Nadwozia, bowiem używając praktycznie zbliżonej techniki, Honda zaoferowała maxi skuter (NC700D Integrę), turystyka (obudowany CTX700 Eu), cruisera (CTX700 USA), golasa (NC700S), a z czasem dołączył do nich także (NM4 Vultus) – futurystyczny pojazd będący pewnym freestylem motocyklowych segmentów. W mojej opinii najbardziej udanym modelem, okazał się NC700X, którego następca w kolejnej odsłonie trafił do redakcyjnego garażu...
Suzuki SV650 – motocykl o dwóch twarzach - zdjęcie
Suzuki SV650 – motocykl o dwóch twarzach
Zapowiadana wcześniej impreza zorganizowana przez Suzuki Motor Poland, promująca nowości na 2016 r. okazała się udana zarówno pod względem towarzyskim, jak i testowym. Co prawda VanVan 200 nie jest jeszcze dostępny, za to przygotowano aż cztery egzemplarze SV650, dzięki czemu dostęp do najnowszego dziecka producenta, mającego szansę zdominować klasę popularnych golasów średniej pojemności, był nieograniczony.
Royal Enfield Continental GT – zobacz wideo z testu - zdjęcie
Royal Enfield Continental GT – zobacz wideo z testu
Testowaliśmy szczególny motocykl. Jest prawie taki sam, jak dziesiątki lat temu. Royal Enfield Continental GT to już jeżdżący zabytek, a przy tym jednak nówka sztuka. Czy warto go kupić? Wkrótce opublikujemy obszerny test, a na razie zobaczcie wideo, w którym Szymon opowiada o jego zaletach i wadach.
RMT Steezer QL125 – prawie jak GT! - zdjęcie
RMT Steezer QL125 – prawie jak GT!
GT, czyli samochody do wielkiej turystyki, mają kilka charakterystycznych cech; mocny silnik, sportowe, ale nie ekstremalne twarde zawieszenie, dynamiczny wygląd, komfortowe siedzenie kierowcy i pasażera oraz bogate wyposażenie. Po kilkuset kilometrach spędzonych w siodle RMT Steezer 125 jestem skłonny zaryzykować tezę, że RMT Steezer QL125 ma coś z auta typu GT...
Jak one przyśpieszają #3: Suzuki Burgman 125 - zdjęcie
Jak one przyśpieszają #3: Suzuki Burgman 125
Nie wszystkie stodwudziestkipiątki osiągają 100 km/h. Licznik Suzuki Burgmana 125 wskazał ich aż 119! Zobaczcie nasz krótki wideotest, na którym mierzymy przyśpieszenie testowanego skutera.
Akumulator Moretti, czyli żel z wyświetlaczem LCD - zdjęcie
Akumulator Moretti, czyli żel z wyświetlaczem LCD
Wiosna to czas powrotu motocykli na drogi. Czasami pierwszą przykrością, jaka nas spotyka, jest brak odzewu ze strony akumulatora. Nasz testowany dość intensywnie przez całą zimę Barton Falcon 125 też miał małe kłopoty. Czasami oryginalny akumulator niedomagał. Zamiast próbować szukać sposobów reanimacji postanowiliśmy go wymienić. Do redakcji trafił ciekawie wyglądający akumulator firmy Moretti.
Buty XPD X-Zero R: Nie dla cywila - zdjęcie
Buty XPD X-Zero R: Nie dla cywila
W krótkich butach miejskich nie musimy wcale rezygnować z funkcji znanych z topowych modeli wyczynowych. Udowadniają to XPD X-Zero R.