Motocykle - Strona 101 z 128 - Motogen.pl - motocykle, porady, testy

Motocykle

TCX X-Street - zdjęcie
TCX X-Street
Jest 35˚C w cieniu, nie siedzicie na plaży gdzie zwisa Wam taka temperatura. Jedziecie właśnie motocyklem do pracy, a w Waszych butach szybko tworzy się jezioro. Na dodatek, jak na złość, zapomnieliście zabrać ze sobą butów na zmianę, a fachowiec od klimatyzacji w biurze jak zwykle się nie zjawił… Co robić?!
KTM 990 Adventure - zdjęcie
KTM 990 Adventure
KTM najbardziej kojarzy się z wyczynowymi sprzętami off-roadowymi. Jednak austriacka marka rozszerzyła swoją gamę produktów także na motocykle szosowe.
Harley-Davidson 72 - zdjęcie
Harley-Davidson 72
Kiedy na redakcyjnym parkingu zobaczyłem 72kę jedyna myśl, która przeszła mi przez głowę to „o rany, Elvis żyje”.
Hyosung GT650R - zdjęcie
Hyosung GT650R
Posiadanie w ofercie popularnego modelu średniej klasy jest dla japońskich producentów bardziej naturalne, niż powiększanie piersi przez wszelkie żądne zaistnienia celebrytki.
Honda CRF250L – Enduro dla ludu - zdjęcie
Honda CRF250L – Enduro dla ludu
Obecne motocykle terenowe urywają głowę. Dosłownie. Producenci gimnastykują się w celu stworzenia maszyn o możliwie najmniejszej masie i prawie niemożliwie wysokiej mocy. Jest to świetna wiadomość dla zawodników i zapalonych offroad’owców. Co natomiast z amatorami?
Redline Glory 5X - zdjęcie
Redline Glory 5X
Czy jednoczesne połączenie bezpieczeństwa, designu oraz funkcjonalności sprawdziło się w spodniach Redline Glory 5X, postaramy się pokazać w niniejszym teście.
BMW R1200GS, Yamaha XTZ1200 Super Tenere, Honda Crosstourer i Triumph Explorer - zdjęcie
BMW R1200GS, Yamaha XTZ1200 Super Tenere, Honda Crosstourer i Triumph Explorer
Moda na turystyczne enduro przeobraziła się w pewnego rodzaju obsesję. Motocykliści, których celem jest nawijanie dziesiątek tysięcy kilometrów, mają gdzieś „standardowe” sprzęty typu tourer. Ociekające uniwersalnością BMW R1200GS po latach dominacji doczekało się godnych przeciwników. Kto zostanie nowym królem turystycznych enduro?
Knox Meta-Sys - zdjęcie
Knox Meta-Sys
Większości z nas firmy Knox przedstawiać nie trzeba, dość powiedzieć, że to producent jednych z najlepszych protektorów stosowanych w odzieży motocyklowej oraz protektorów specjalizowanych.
Hyosung GT650P - zdjęcie
Hyosung GT650P
Do redakcji trafił kolejny model, coraz lepiej radzącego sobie na rynku, koreańskiego Hyosunga. Tym razem „na warsztat” wzięliśmy golasa średniej klasy pojemnościowej, model GT650P.
Nolan N43 Air - zdjęcie
Nolan N43 Air
Znany od kilku lat N43 Classic, a więc otwarty kask typu „jet”, adresowany głównie do posiadaczy skuterów i chopperów, został wzbogacony o wersję air. W zasadzie trudno mówić o innowacji w przypadku klasycznie wyglądającego kasku, gdyby…no właśnie, za pomocą kilku kliknięć i zatrzasków nie dało się go w pełni dopasować do różnych potrzeb kierowcy.
Redline Simple 5x - zdjęcie
Redline Simple 5x
Do naszego laboratorium testowego trafiły spodnie Simple 5x polskiego producenta, firmy Redline. Testowane spodnie mają prosty, luźny, typowy dla jeansów „cywilnych”, krój. Optycznie pasują do każdego rodzaju motocykla.
Triumph Speed Triple R vs Suzuki GSX-R 600 - zdjęcie
Triumph Speed Triple R vs Suzuki GSX-R 600
W momencie kiedy europejscy producenci balansują na granicy obłędu permanentnie ulepszając swoje motocykle pod kątem sportowym, Japończycy przechodzą przez okres stagnacji. Zastanawiamy się, czy kierunek rozwoju obrany na Starym Kontynencie ma dla przeciętnego użytkownika sens?