Clutch Superkit to gotowy zestaw wszystkich elementów potrzebnych do wymiany sprzęgła w motocyklu. Dzięki niemu możesz sporo zaoszczędzić – zarówno pieniędzy, czasu, jak i problemów.
Prawidłowa wysokość kierownicy ma decydujące znaczenie jeśli chodzi o komfort jazdy, ale także panowanie nad maszyną, a co za tym idzie, bezpieczeństwo. Wysokość najłatwiej dopasować specjalnymi adapterami.
Sety, czyli podnóżki motocyklowe, to jeden z ważniejszych elementów mających wpływ na wyniki osiągane podczas wyścigu. To one decydują o optymalnej pozycji kierowcy, co ma kolosalny wpływ na rezultaty.
Fabryczna dźwignia przedniego hamulca nie zawsze odpowiada potrzebom motocyklisty. Brak regulacji odległości od kierownicy, średniej jakości komponenty, możliwość uszkodzenia niepozwalającego kontynuowania jazdy w wyniku nawet drobnej przewrotki - to tylko kilka z wad fabrycznej klamki hamulca. Jeżeli jesteś świadomym i bardziej wymagającym użytkownikiem motocykla, powinieneś rozejrzeć się za zakupem akcesoryjnej dźwigni.
Akcesoryjna kierownica może znacząco podnieść walory estetyczne motocykla, ale także poprawić jego prowadzenie. Trzeba pamiętać, że oryginalna kierownica dostosowana jest do uniwersalnego kierowcy, zaś akcesoryjną możesz dopasować do własnych wymagań.
Fabryczny uchwyt na tablicę rejestracyjną nie należy zazwyczaj do najpiękniejszych i nie pasuje do linii motocykla. Co można zrobić, by poprawić ten element? Z pomocą przychodzi proste i eleganckie akcesorium z oferty TRW.
Jakie są rodzaje akumulatorów? Który z nich wybrać? Tradycyjny, kwasowo - ołowiowy, czy wykonany w technologii AGM? A może wykonany w technologii AGM z wyświetlaczem ciekłokrystalicznym? Postanowiliśmy przyjrzeć się każdemu z nich w oparciu o produkty firmy Moretti - może w przyszłości ułatwi Wam to wybór...
Jaka jest idea działania bezstopniowej przekładni w skuterze? Poniżej prezentujemy film, obrazujący zasadę działania CVT. Jak się okazuje, sprawa nie wydaje się ekstremalnie skomplikowana...
Jak wymienić olej w motocyklu? Wymiana oleju silnikowego to z pozoru bardzo prosta sprawa, ale warto pamiętać, że i w tej czynności można popełnić poważne błędy. W jaki sposób ustrzec się pomyłek? Przeczytaj poniższy materiał...
Przednie zawieszenie: standardowym rozwiązaniem jest widelec teleskopowy, który w wersjach normalnej i odwróconej (upside-down) zdominował rynek. Ma jednak sporo wad - między innymi podczas kompresji sprężyn w teleskopach, zmienia się rozstaw osi (czyli także stabilność motocykla). Receptą jest zawieszenie wielowahaczowe, nie pozbawione jednak wad. Jak zachowuje się każde z nich i jaki wpływ na rozstaw ma kompresja elementów sprężynujących zobaczycie w filmie...
Olej silnikowy jest kluczową z punktu widzenia trwałości jednostki napędowej, cieczą. Ma mnóstwo funkcji: smarowanie, chłodzenie, uszczelnianie, oczyszczanie i ochrona antykorozyjna. Z czego jest zbudowany? Odpowiedź pozornie jest prosta: z bazy oraz dodatków... i te składniki we współpracy z firmą Liqui Moly, postaramy się omówić.
Wielu motocyklistom wystarcza to, co fabryka dała i nie zastanawiają się nad wymianą np. podnóżków. Ale już posiadacze sportowych maszyn, którzy jeżdżą nie tylko po drogach publicznych, lecz także na torze, wiedzą, że podczas ścigania liczy się zarówno masa motocykla, jak i wygoda operowania dźwigniami zmiany biegów i hamulca. Są też pasjonaci, którzy zwracają uwagę na wygląd swojego motocykla i wiedzą, że ogólne wrażenie tworzą właśnie odpowiednio dobrane detale. To przede wszystkim dla nich TRW produkuje m.in. akcesoryjne podnóżki.