Motocykle - Strona 122 z 128 - Motogen.pl - motocykle, porady, testy

Motocykle

Honda NX 650 Dominator - zdjęcie
Honda NX 650 Dominator
Motocykle enduro klasy 600 uważane są przez wielu za wszechstronne i uniwersalne. Jednak dopiero kiedy przejechałem się Hondą NX 650 Dominator, zrozumiałem, jak dobrze można połączyć właściwości terenowe z szosowymi w jednym pojeździe.
Suzuki DL 1000 V-Strom - zdjęcie
Suzuki DL 1000 V-Strom
V-Strom 1000 to duży motocykl turystyczny z możliwościami jeżdżenia w lekkim terenie. Nadaje się głównie na dalekie wypady po drogach niekoniecznie najlepszej jakości, włączając w to szutry.
Rękawice Metro Classic II – stworzone na lato - zdjęcie
Rękawice Metro Classic II – stworzone na lato
Latem pogoda w Polsce potrafi być dla motocyklisty bezlitosna. Jedzie sobie taki rider w pełnym kombiku, a słońce grzeje tak, że trzydzieści stopni w cieniu murowane. Chamstwo! Jeśli również Twoje dłonie przypiekają się w rękawicach, to ten test jest dla Ciebie. Do motogenu trafiły Metro Classic II,
Honda XR 600 R – wysportowana babcia - zdjęcie
Honda XR 600 R – wysportowana babcia
Lata świetności ma już za sobą, jednak osiągnięcia tego motocykla pozostaną w pamięci wszystkich użytkowników. XR600R pojawiła się w 1985 roku jako następczyni modelu 500R. Liczono, że będzie kontynuować sukcesy poprzedniczki. Honda nie zawiodła. Swoje możliwości i zaawansowanie techniczne udowadniała wielokrotnie w najbardziej prestiżowych imprezach terenowych na świecie.
Suomy Extreme – dobry, ale tylko dla wybranych - zdjęcie
Suomy Extreme – dobry, ale tylko dla wybranych
Jak wspomniałem na początku, Suomy Extreme to bardzo udany garnek, jeżeli starasz się regularnie wpadać na tor wyścigowy lub dynamicznie korzystasz z motocykla na krótkich dystansach, to jest to dobra oferta dla Ciebie.
Honda CBR 600 F3 - zdjęcie
Honda CBR 600 F3
Pierwsza sportowa 600-tka Hondy pojawiła się 1986 roku i od razu zdobyła uznanie klientów. Jak na tamte czasy, motocykl oznaczony kodem PC 19 był bardzo nowoczesny. Szczelnie obudowany owiewkami, zdradzał swoje sportowe zacięcie. Czterocylindrowy silnik rozwijał moc 86 KM, ale to nie moc była tym, co wyróżniało go spośród konkurencji. Konstrukcja była bardzo nowoczesna, a główny nacisk położono na obniżenie masy.
Redline Crusher - zdjęcie
Redline Crusher
W ostatnim czasie dużą popularność zyskują motocyklowe jeansy, będące alternatywą dla skórzanych i tekstylnych spodni, dedykowanych typowo do jazdy na motocyklu. Oprócz znanych światowych marek, polscy producenci nie śpią i wprowadzają na rynek własne modele tego typu odzieży. P
SIDI Vertigo Rain - zdjęcie
SIDI Vertigo Rain
Temu, że SIDI robi świetne buty, nikt raczej nie zaprzeczy. Obuwie tej firmy jest widoczne na wszystkich wyścigach motocyklowych, włączając w to także MotoGP. Jednak SIDI to nie tylko tor, ale także buty do jazdy na co dzień. Tym razem testujemy model o zacięciu sportowym, który został stworzony z m
Modeka Roma - zdjęcie
Modeka Roma
Modeka Roma to doskonała kurtka, którą możemy dostać za niską cenę w stosunku do tego co oferuje.
Suzuki GS 500 – opis modelu oraz opinia mechanika - zdjęcie
Suzuki GS 500 – opis modelu oraz opinia mechanika
Suzuki GS 500. Sprzęt z właściwym gangiem silnika, nieco usportowionym charakterem i odpowiednim dla „młodych wymiataczy” potencjałem. Motocyklowym amatorom, z braku odpowiednich środków, czasami musi wystarczyć taki jak prezentowany egzemplarz. Nieco przechodzony, starawy, po przejściach, ale odporny na spore lanie i nieodpowiedzialne traktowanie, tak typowe wśród początkujących motocyklistów.
Suzuki DR 600 Djebel - zdjęcie
Suzuki DR 600 Djebel
Suzuki DR 600 to bardzo udany motocykl, którego największe atuty to trwały silnik, dopracowana konstrukcja i prostota. Zastosowany w tym sprzęcie motor zapoczątkował nową epokę w dziejach jednocylindrowych motocykli Suzuki, gdzie z powodzeniem stosowano go w kolejnych konstrukcjach.
Motokoc Pro-Moto OJ Amtosfere Metropolitane - zdjęcie
Motokoc Pro-Moto OJ Amtosfere Metropolitane
Warunki na drodze są na tyle dobre, że śmiało można wyjeżdżać motocyklem bez specjalnych obaw o przyczepność. Jedyną przeszkodą może okazać się temperatura. Większość znajomych motocyklistów, nawet tych pasjonatów używających dwóch kółek jako priorytetowy środek lokomocji w ciągu sezonu, puka się cz