Honda ma w swojej historii nakedy, zwane Hornetem, w dwóch klasach pojemnościowych. Wraz z pojawieniem się nowego modelu 600-tki zabrakło starszego brata. Aż do chwili obecnej. Na scenę wkroczył... Albo inaczej: dumnie wtoczył się CB 1000R.
W tym sezonie do testów dostarczono mi bardzo dużo rękawic różnych firm. Bez dwóch zdań to właśnie model Pro T. Modeki jest najbardziej komfortowy. Jego cena waha się w granicach 240 zł.
Spora rzesza motocyklistów lubi motocykle, które dają frajdę z jazdy po winklach a jednocześnie pozwalają na szybkie i komfortowe pokonywanie dużych odległości. Jest jeszcze coś, muszą być wystarczająco zwinne i smukłe, żeby poradzić sobie w miejskich korkach. Czy Triumph Sprint 1050 ST jest w stanie spełnić wszystkie te wymagania? To trudna sztuka, tym bardziej że niektóre bardzo trudno pogodzić. Zobaczmy czego mu brakuje do ideału.
W dzisiejszym teście przedstawiamy Wam kolejny produkt austriackiej firmy Racer. Model Ruto zainteresuje głównie turystów poszukujących wysokiej jakości, wygodnych i nieprzemakalnych rękawic.
Od początku nie wiedziałem jak sklasyfikować ten motocykl. Nie jest to enduro, na prawdziwego turystyka też nie wygląda. Małe koła, odlewane felgi, szosowe opony, nieduża szybka i wysoki prześwit. Połączenie kilku sprzecznych cech w jednym pojeździe.
Czy spotkaliście się kiedyś z motocyklem, który prowadzi się równie dobrze jak wygląda, jest solidnie wykonany, tani i przy tym modny niczym ciuchy Diesla? Nie? Nic dziwnego. W końcu Suzuki Gladius to nowość na sezon 2009.
Richa jest producentem odzieży motocyklowej – kurtki, spodnie czy kombinezony to ich działka. Producent ten ma w ofercie także m.in. kilka kasków, z których jeden jest wart szczególnej uwagi – carbonowy model Eagle.
Rękawice Racing to tegoroczna nowość polskiej firmy Metro. Ciekawy design i atrakcyjna cena mogą kusić. 145 zł za rękawice motocyklowe to niewiele. W dodatku większość produktów Metro w naszych testach wypadało całkiem nieźle – oferowały dobrą jakość w atrakcyjnej cenie. Zobaczmy jak poradziły sobie
Wyglądał jakby projektowali go z ekierką w ręku. Jednak wbrew pozorom jest ciekawy, powiedziałbym nawet, że przełomowy w historii sportowych Yamah. Model ten miał zastąpić legendarną FZ 750, jak również FZR 750.
O KBC w Polsce wiadomo tylko tyle, że jest to firma robiąca kaski. Ciężko zaleźć jakiekolwiek informacje na temat jakości ich produktów, a szczegółowych opisów czy też testów konkretnych modeli nie ma nawet sensu szukać. Przed wami pierwszy test kasku KBC. Na początek wzięliśmy najtańszy model – Tarmac.
W latach 1956–1959 wyprodukowano ok. 10 000 egzemplarzy M07. Model M10 oficjalnie wprowadzono do produkcji w grudniu 1959 roku, jednak pierwsze 20 000 szt. modelu M10, wyprodukowanych w latach 1960–1961, posiadało jeszcze niektóre cechy z poprzedniej wersji; przykładem może być przednia lampa.
motoadmin
Do naszych testów trafił kolejny kask HJC. Tym razem jest to kompozytowy FG-15 Prism, wart ok. 1000 zł. To już kolejny i z pewnością nie ostatni kask tej firmy, który trafił do naszej sekcji testowej.