Uwielbiam telefony od Mateusza, kiedy zagaja: „Cześć, masz czas?”. Wiem dokładnie, że jest wtedy jakaś robota, ba, przyjemna robota do wykonania. I tak było tym razem. Info dodatkowe: 2 x 1000, 2 x Honda, 2 x Fireblade. Dobra, Mateusz, namówiłeś mnie!
Motomufki zrobione są z neoprenu – to ten sam materiał, z którego wykonuje się np. skafandry płetwonurków. Zaletą tego materiału jest to, że pozostaje elastyczny nawet przy niskich temperaturach, zapewnia dobrą ochronę termiczną i nieprzemakalność. Sprawdźmy zatem, jak technologia pomagająca
Shoei przyzwyczaił nas do wysokiej jakości produktów. Za cenę tych japońskich kasków trudno nie oczekiwać by była ona najwyższa. Gdy kilka lat temu na rynku pojawił się model XR-1000, wyznaczył on w pewien sposób standardy wykonania i komfortu kasków motocyklowych z wysokiej półki. Był i jest on bardzo udany, jednak nie obeszło się bez drobnych wad. Shoei postanowił go ulepszyć i po wielu miesiącach intensywnych prac pokazał światu swoje nowe dziecko – kask Shoei XR-1100. Czy zmiany te poszły w dobrym kierunku? Wszystkiego dowiecie się z naszego drobiazgowego testu.
Jeśli często wozisz ze sobą laptopa lub inny sprzęt elektroniczny, to wysoce prawdopodobne jest, że w razie nawet niewielkiego szlifu całość może zostać zniszczona. W lepszej sytuacji są osoby jeżdżące z kuframi. Pozostałym motocyklistom pozostaje plecak; najlepiej jeśli będzie to plecak pancerny…
Gama modeli CBF zawiera pojazdy klasy 600 oraz 1000 ccm, które kojarzone są przez motocyklistów jako mało porywające, ale wygodne, pewne i uniwersalne jednoślady do codziennego użytku i turystyki. W tym roku dołączył do nich najmniejszy reprezentant z silniczkiem 125 ccm. Sprawdziliśmy, jak ta nowość radzi sobie na polskich drogach.
Thunderbird w założeniu ma wypełnić lukę między modelami o mniejszej pojemności, np. Speedmasterem i Americą, a potężnym Rocketem III.
Icon to znana i ceniona na amerykańskim rynku firma, która kreuje wizerunek swoich produktów jako artykułów dedykowanych ludziom użytkującym motocykl w nieco bardziej zakręcony sposób, niż dostojne pyrkanie chopperem w kierunku zachodzącego słońca. Nie ma co owijać w bawełnę, projektanci założyli so
– Zajebisty – odpowiada Grzechu, gdy pytam co sądzi o swoim V-Maxie. Rzeczywiście, jest to wyjątkowy motocykl. Od samego patrzenia niektórzy dostają gęsiej skórki. Został tak zaprojektowany, że nawet kiedy stoi, wygląda groźnie. Od razu widać, że jest szybki i mocny. Czy jest jednak wystarczająco dobry, skoro wciąż tak drogi? Tym bardziej, że niektórzy uważają go za konstrukcję przestarzałą i niemodną.
Ktoś, kto projektował rękawiczki Alpinestars Gp Tech, z pewnością śmiał się z określenia „złoty środek”, a w głowie przyświecała mu myśl, że jeżeli coś jest do wszystkiego, to jest do niczego. Co zatem zrobił? Stworzył produkt, przy określaniu którego aż trudno nie używać przedrostka „naj”.
Motocykl, znaleziony przypadkiem na strychu w czyimś domu, to jeszcze nie skarb. Ale Royal Enfield, odkryty w piwnicy angielskiej kamienicy, to już coś. Tym bardziej, że nie była to wcale prymitywna „krzyżówka” roweru z malutkim, dwusuwowym silniczkiem, ale większy, dziesięciokonny motocykl, produko
Redakcja
Odkąd poznałem zalety momentu obrotowego silnika, a nie tylko jego mocy, zacząłem uważniej patrzeć na motocykle o większych pojemnościach. Nic nie daje takiej radości z jazdy, jak przyspieszenie praktycznie z każdych obrotów, niezależnie od włączonego aktualnie biegu. Niewiele jest motocykli tak genialnych w swej prostocie. XJR 1300, bo o niej mowa, to klasyczny naked o zgrabnej linii. Nie dajcie się zwieść wyglądem – to motocykl, w którym drzemie ogromny potencjał...
Marki Spyke przedstawiać nie muszę; to włoska firma produkująca kombinezony konkurencyjne dla Dainese, Spidi czy Alpinestars. Do naszej sekcji testowej trafił model Dragon, czyli jeden z niższych. Można go nabyć już za ok. 2650 zł.