Barton MZK 250: dirt bike na pełnym gazie! [nowość 2021] - Motogen.pl

MZK 250 to nowa propozycja od Barton Motors. Marka wykracza poza 125-tki oraz mini-crossy, wjeżdżając w nowy sezon z pełnoprawnym motocyklem offroadowym klasy 250!

Trzy, dwa, jeden, START! Czas rozpocząć zabawę na wyższym poziomie. Amatorska zabawa w terenie to nie tylko 125-tki lub mini-crossy, bo w kolejny sezon 2021 – marka Barton Motors wjeżdża z nową ofertą prawdziwych dirt bików. MZK 250 otwiera nowe możliwości jazdy w terenie, a 16-konny, 4-suwowy silnik jednocylindrowy dostarczy mnóstwo emocji i wrażeń. Tylko daj się ponieść.

Kochasz błoto? Twoje drugie imię to przygoda, a ulubionym słowem na W****** jest wolność? Dobrze się składa, bo motocykl MZK 250 podziela twoje pasje. Nie straszne mu wyboje i trudny teren. Zastosowano w nim stabilny widelec typu upside down o skoku 235 mm, zapewniający pełną precyzję prowadzenia. Tylny amortyzator zamontowany jest na kiwaku, dzięki czemu zoptymalizowano położenie środka ciężkości motocykla oraz osiągnięto płynność jazdy zarówno po niewielkich nierównościach, jak i optymalną kontrolę prowadzenia na większych wybojach. Konfiguracja podwozia i zawieszenia zapewnia kompromis pomiędzy komfortem jazdy a przyczepnością na każdym podłożu. Barton MZK 250 posiada koła w rozmiarach 21 i 18 cali z przodu i z tyłu – dzięki temu dobór ogumienia na dowolny teren i charakter jazdy staje się łatwy. Zastosowanie typowych, dużych kół terenowych sprawia, że MZK 250 sprawnie pokona każdą przeszkodę i nierówność. Wysoka kanapa wraz z dobrze ukształtowanymi osłonami zbiornika oraz ramą pozwalają przyjąć odpowiednią pozycję, aby po mistrzowsku zapanować nad motocyklem w obliczu dowolnego wyzwania.

Odpowiednie zestopniowanie przełożeń skrzyni biegów oraz układu przeniesienia napędu, wraz z zębatką napędową posiadającą 49 zębów, sprawiają, że MZK 250 skutecznie radzi sobie w każdym terenie, a jazda jest intuicyjna. Na tylne koło też nie jest go trudno poderwać. Za bezpieczeństwo odpowiadają hamulce hydrauliczne pracujące na tarczach typu wave o rozmiarach 270 i 240 mm z przodu i z tyłu. Co najważniejsze, hamulce zapewniają odpowiednie wyczucie hamowania do zastosowania terenowego.

MZK 250 posiada rozrusznik elektryczny, a w razie potrzeby do dyspozycji zawsze pozostaje także tradycyjny „kopniak”. Zastosowana jednostka napędowa CB250D-G to pewniak. O silnikach marki Zongshen można znaleźć wiele pozytywnych opinii. Nie bez znaczenia pozostaje także fakt, że Zongshen współpracuje na zasadzie spółek joint venture z Harley-Davidson oraz Piaggio. Świadczy to o tym, że sercem motocykla nie jest przypadkowo wybrany chiński silnik do kosiarki, a sprawdzony motor.

Barton Motors skonfigurował model MZK 250 w taki sposób, aby na wyposażeniu znajdowało się to, co najważniejsze w jeździe terenowej – jednocześnie bez przepłacania za akcesoria, które Tobie mogą okazać się niepotrzebne. W każdej chwili możesz doposażyć swojego MZK 250 o szereg dodatkowych akcesoriów, takich jak przedni reflektor z klasyczną żarówką lub w wersji LED, licznik motogodzin, handbary, kolorowe nakładki na szprychy, odjazdowe podnóżki, czy tłumik generujący dźwięki rodem z 111 Megawat. Wszystkie te elementy dostaniesz u dealerów Barton Motors oraz w sklepach internetowych – sygnowane marką Moretti Parts.

Cena: 6999 PLN

Więcej informacji na barton-motors.pl oraz na podstronie modelu MZK-250.

Dane techniczne – Barton MZK 250

NAPĘD
SILNIK Zongshen jednocylindrowy, czterosuw, chłodzony powietrzem
POJEMNOŚĆ 223 cm3
ZAPŁON CDI
MOC MAKSYMALNA 12 kW / 7000 obr./min.
ROZRUCH elektryczny/nożny
SKRZYNIA BIEGÓW Manualna, 5 biegowa

WYMIARY I WAGA
DŁUGOŚĆ 2100 mm
WYSOKOŚĆ 1200 mm
SZEROKOŚĆ 810 mm
WYSOKOŚĆ SIEDZISKA 935 mm
ROZSTAW OSI 1490 mm
WAGA 120 kg
PRZEŚWIT 300 mm

KOŁA
FELGA PRZEDNIA Stalowa 21”
HAMULEC PRZEDNI tarczowy, hydrauliczny, Ø270 mm
AMORTYZATOR PRZEDNI Upside down, olejowy o skoku 235 mm
FELGA TYLNA Stalowa 18″
HAMULEC TYLNY tarczowy hydrauliczny, Ø240 mm
AMORTYZATOR TYLNY olejowy o skoku 80 mm

INNE
MAX OBCIĄŻENIE 125 kg
ZBIORNIK PALIWA 6,3 L
DODATKOWE AKCESORIA które można dokupić: Lampa przednia klasyczna lub LED, licznik motogodzin, handbary, podnóżki, tłumik tuningowy, nakładki na szprychy


Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany