Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej

Laboratorium

Husqvarna 701 Supermoto - europejski ninja test, opinie i oceny

Spośród producentów motocykli wielu, szczególnie z Azji, odwołuje się nazewnictwem, designem lub filozofią budowy do kultury wschodu. Sprawa zaczyna być bardziej klarowna, jeśli zaczniemy zgłębiać przenikające się sprzeczności owych społeczności. Okazuje się, że to genialna symbioza sztuki, tradycji, samodoskonalenia, dalekosiężnego planowania, cierpliwości, ale i nowoczesności, dynamicznego rozwoju. Wspomniana kultura byłaby jednak niczym, gdyby nie jedno z jej największych osiągnięć, czyli sztuki walki. I z adeptem tych ostatnich kojarzy się testowy motocykl, o dziwo pochodzący z Europy. Przedstawiamy Husqvarnę 701 Supermoto!

Dla ciała

Husqvarna 701 Supermoto przyciąga wzrok. To wysoki, ale wąski motocykl, którego linia siedzenia przebiega niemal płasko i zaczyna się zaraz za... stacyjką. Stacyjkę umieszczono w miejscu, gdzie w innych motocyklach spodziewamy się wlewu paliwa. Wlew powędrował za siedzenie - konstruktorzy chcąc zminimalizować masę, zaprojektowali aramidowy zbiornik paliwa; pełni on jednocześnie funkcję wspornika siedzenia oraz undertaila.

 

W miejscu zbiornika paliwa znajdziemy tylko plastikową osłonę...

 

Husqvarna 701 Supermoto jest do bólu ascetyczna, a wyposażenie zredukowano do niezbędnego minimum. Tylny reflektor to kilka diod LED, wyświetlacz nie posiada obrotomierza ani menu z możliwością zmiany parametrów elektroniki, zrezygnowano także z podnóżków pasażera. Kolorystyka przypomina barwy szwedzkiej flagi (obecnie Husqvarna należy do austriackiego KTM) ale dominującą barwą jest biel.

 

"Minimalizm funkcjonalny" czyli ascetyczna tylna lampa...

 

Motocykl posiada kilka dodatków kolorystycznych, takich jak naklejki (te z rantów felg się odklejały) czy ładne, dwubarwne siedzenie (na nim naklejka z logo Husqvarny także się zwulkanizowała). Ogólnie jednak jakość wykonania podzespołów, ich spasowanie czy użyte materiały są bardzo wysokiej jakości.

 

 

Mimo prób redukcji masy Husqa zalana pod korek waży 145 kg, co w przypadku miejskiego supermoto jest w sam raz, jednak dla profesjonalistów będzie zbyt ciężka. Wysoko zadarty błotnik, słuszne gabaryty, grube lagi, duża tarcza oraz zacisk hamulcowy wyglądają tak agresywnie, że przechodzimy do tego, co Was najbardziej interesuje, czyli jazdy.

 

Zobacz dane techniczne motocykla Husqvarna 701 Supermoto w naszym katalogu motocykli

 

Czytaj dalej na następnej stronie>>>

 

Więcej o motocyklach Husqvarna Autor: Jakub Olkowski

Strony:

TV   

WIDEO

Powiązane materiały

Oceń ten materiał:
Zobacz galerię

Husqvarna 701 Supermoto

53
zdjęcia
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści