Segment pojazdów o pojemności 200-250 ccm nie jest zbyt mocno “obsadzony” przez Hondę, poza sportową CBR250, która bez większych zmian jest modelem zaprezentowanym prawie 8 lat temu, X-Blade’a oraz Horneta 160 ccm. Sytuacja może się zmienić, bowiem w przyszłym roku do salonów ma trafić rodzina pojazdów napędzanych silnikiem 200 ccm.

Podobno została podjęta już decyzja o wypuszczeniu “platformy konstrukcyjnej” napędzanej silnkiem 200 ccm, mającej posłużyć do zbudowania rodziny pojazdów: streetfightera, sporta oraz turystycznego enduro. Plotki mówią, że powinny trafić do sprzedaży w 2021 roku.

Czy tak się stanie? Zobaczymy. Faktem jest wyraźny odwrót nawet tak konserwatywnych producentów jak Harley-Davidson w stronę małych i tanich pojazdów (patrz HD E Scooter) – a w tym segmencie Honda miała kilka kultowych konstrukcji. Liczymy na tradycyjną dla Hondy solidność, perfekcyjne wykonanie, doskonały balans i ucziwą cenę!

Więcej w Newsy, Nowości rynkowe
W 2019 ROKU ZAREJESTROWALIŚMY 113 650 JEDNOŚLADÓW. TO NAJLEPSZY WYNIK OD…

Wśród pojazdów używanych, sprowadzonych z zagranicy znalazło się aż 75 376 sztuk motocykli i motorowerów. Pojazdy nowe zarejestrowaliśmy w ilości...

Zamknij