Plotki mówią, że w BMW skoncentrowało się przede wszystkim na silniku i układzie napędowym, stąd w nowym R1250GS i R1250GS Adventure na próżno szukać widelca upside-down w miejsce aktualnego zawieszenia (co biorąc pod uwagę zmiany w innych bokserach marki, wydaje się logicznym i konsekwentnym rozwiązaniem). Jednostka napędowa, otrzymała przede wszystkim zmienne fazy rozrządu oraz oczywiście większą pojemność (1254ccm) co skutkowało wzrostem mocy do 134 KM, oraz zdecydowaną poprawą przebiegu momentu, szczególnie w średnim zakresie obrotów.

Niestety, nowy układ napędowy jest cięższy o ok 5 kg względem aktualnego.

Nowy bokser BMW ze zmiennymi fazami rozrządu…

Wiele wskazuje na to, że wraz ze zmieną jednostki napędowej, kolorowy wyświetlacz TFT zamiast opcjonalnego, będzie wyposażeniem standardowym. Zdaniem zachodnich portali internetowych, sprzedaż GSów z nowym serduchem ma się rozpocząć na wiosnę 2019 roku. Czy okaże się to prawdą? Dowiemy się już wkrótce, w czasie targów EICMA…

Więcej o motocyklach BMW

Więcej w Ze świata
Cafe Racer Suzuki SV 650X z nagrodą w plebiscycie

Czasem minimalizm i powściągliwość popłacają. Podczas, gdy na zwrot cafe racer w odniesieniu do Suzuki SV 650X wielu uśmiechało się...

Zamknij