MotoGP 2013 wirtualnie - Motogen.pl

Studio Milestone już wcześniej było odpowiedzialne za serię MotoGP, ale porzuciło ją na rzecz SBK. Oprócz tego włoski developer ma też na swoim koncie dwie części serii WRC. Ostatnia część gry MotoGP obejmowała sezony 2010 i 2011, którą pod względem grafiki i grywalności ciężko uznać za udaną. Przypominała raczej gry, które możemy spotkać w salonach z automatami podczas pobytu nad morzem. Czy stary nowy developer sprawi, że coś się zmieni?

Firma zapowiada grę jako graficznie doskonałą i dopracowaną pod względem fizyki jazdy, odwzorowania licencjonowanych produktów i torów oraz udźwiękowienia. Najnowsza motocyklowa produkcja tego studia – SBK Generations wydana w 2012 roku nie napawa optymizmem. Gra w większości recenzji dla znaczących portali z branży elektronicznej rozgrywki dostawała noty w okolicach 5/10. Jak przystało na produkt licencjonowany w MotoGP 2013 zobaczymy wszystkie tory, motocykle oraz zawodników, którzy będą brali udział w tegorocznych zmaganiach w jednej z wybranych klas – Moto3, Moto2 lub MotoGP. Oprócz tego będzie można wziąć udział w testach nowych części i motocykli, a tryb ma być licencjonowany i wspierany przez IRTA. Oczywiście będzie również dostępny tryb kariery, szybkiego wyścigu i możliwość rywalizowania w sieci z innymi graczami.

Pau Serracanta z działu reklamy Dorny oraz Luisa Bixio z działu marketingu developera zapewniają, że gra będzie zupełnie nowym produktem i owocem ewolucji jaka dokonała się w firmie Milestone. Z jednej strony patrząc na SBK Generations ciężko o optymizm, ale z drugiej w przypadku serii WRC pomiędzy częścią drugą, a trzecią widać spory skok jakościowy w kwestii grafiki i fizyki jazdy. Data premiery nie została jeszcze ogłoszona i wiemy jedynie, że gra ukaże się w tym roku na platformach Playstation 3, Xbox 360, PC i przenośnej konsoli Playstation Vita. Macie zatem czas na przygotowania do swojego prywatnego sezonu MotoGP 2013.

Autor: Wojciech Grzesiak