KTM 1290 Super Duke R i 1290 Super Duke R EVO na 2022. Dane techniczne, zdjęcia, podstawowe informacje - Motogen.pl

KTM przedstawił 1290 Super Duke R i 1290 Super Duke R EVO na sezon 2022. Zobacz dane techniczne i podstawowe informacje nowości KTM…

KTM zaprezentowało zaktualizowanego, flagowego streetfightera marki. W skrócie: zmieniono silnik, zmniejszono masę i poprawiono elektronikę. Pojawiła się też wersja EVO…

KTM 1290 Super Duke R

Najciekawszym detalem, który pojawił się w motocyklu jest kolejna generacja półaktywnego zawieszenia dostarczanego przez WP, model APEX. Producent przewidział trzy tryby: Comfort, Street i Standard. Konstrukcja umożliwia obniżenie wysokości motocykla o 20 mm. W pakiecie Suspension Pro dodatkowo są oferowane kolejne tryby: Track, Advanced i Auto.

 KTM 1290 Super Duke R

W KTM 1290 Super Ducke R i Super Duke R EVO na 2022 pojawiły się znaczne modyfikacje układu zasilania. Nowa przepustnica znana jest już z limitowanej wersji RR. Zmieniona rama motocykla zapewnia większą odporność na skręcanie.

KTM 1290 Super Duke R

W silniku odchudzono ścianki silnika, a magistrala olejowa wykonana jest teraz z aluminium. Dzięki temu masa jednostki napędowej znacznie spadła. Silnik generuje moc  180 KM, maksymalny moment obrotowy to 140 Nm. Mocowanie amortyzatora zintegrowano z silnikiem. Mniejszą masę pojazdu uzyskano dzięki pięcioramiennym, kutym felgom. Elektronika zarządzająca jednostką napędową ma trzy standardowe tryby: Rain, Street i Sport. Oraz opcjonalne: Track i Performance. Dopracowano zestrojenie kontroli trakcji i systemu anti-wheelie.

KTM 1290 Super Duke R

Wprawdzie motocykl nie jest najmocniejszy w stawce, ale zdecydowanie broni się designem i charakterem. Z pewnością także nie należy do słabeuszy a świetne zawieszenie i doświadczenia marki z MotoGP sprawią, że nowy Super Duke jest motocyklem o wyjątkowym potencjale…

KTM 1290 Super Duke R

KTM 1290 Super Duke R na 2022 dane techniczne

skrzynia:6-biegów
chłodzenie:cieczą
moc maksymalna180 KM
rozruchelektryczny
skok tłoka71 mm
średnica tłoka108 mm
pojemność1301 ccm
zasilaniewtrysk Keihin, dwie świece na cylinder
silnikczterosuw, 2 cyl., kąt rozwarcia cylindrów 75 stopni
ABSBosch 9.1MP 2.0 (działający w złożeniu)
średnica tarczy (przód)320 mm
średnica tarczy (tył)240 mm
ramamalowana proszkowo, kratownicowa, rury chromowo-molibdenowe
przednie zawieszenieWP półaktywne typu USD,  Ø 48 mm 
tylne zawieszenieWP półaktywne, wahacz wleczony
kąt główki ramy64.8 °

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany