Wiadomo jednak,że wersja drogowa będzie miała 200 KM, a torowa 310 KM. Dostaną 43 mm zawieszenia typu upside-down firmy KYB wykorzystujące, jako czynnik tłumiący zarówno gaz jak i ciecz, najlepsze dostępne układy hamulcowe z Brembo, asystenta startu, kompaktowy ABS, system kontroli hamowania silnikiem, quick shifter, a ponadto, wersja torowa także carbonowe owiewki. Tym pojazdem Kawasaki chce pokazać swój technologiczny potencjał i zbudować pojazd na miarę wyprzedzających epokę i kultowych już H1 500 z 1969r,  H2 750 MachIV i Z1 Super Four z 1972 a także GPz900R Ninja z 1984.

Oprócz potwierdzenia prac nad serią H2/H2R Kawasaki przedstawiło odświeżonego GTR1400, w którym przeprojektowano szybę czołową (regulowaną elektrycznie), owiewki, zoptymalizowano kształt siedzenia, mapy zapłonu, zastosowano system redukujący wpływ reakcji wału napędowego na motocykl przy przymknięciu lub odkręceniu manetki. W celu poprawy bezpieczeństwa dokonano korekt w ustawieniach kontroli trakcji oraz niewielkich zmian w układzie hamulcowym. Czy zmodyfikowany GTR pokona swojego największego wroga, Yamahę FJR 1300? Odpowiemy Wam po pierwszych testach…..

ZOBACZ RELACJĘ NA ŻYWO

Autor: Jakub Olkowski

Więcej w Nowości rynkowe
Kawasaki pokazało Z300

Kawasaki przedstawiło zapowiadaną nowość, Z300. Wprawdzie nie podano osiągów i mocy silnika, wiadomo jednak, że pojazd opiera się na rozwiązaniach...

Zamknij