Naszym zdaniem tak: Drive-by-wire, zawieszenie WP, hamulce Brembo, ABS, kontrola trakcji a także bogata oferta wyposażenia dodatkowego, przy zachowaniu sensownej ceny (na razie nie jest znana ale przypuszczamy,że motocykl będzie znacznie tańszy od braci o większej pojemności) spowodują, że chyba obserwujemy narodziny bestsellera! Co zapewne ucieszy wielu kierowców, motocykl jest dostępny także z homologacją na kat. A2. Nie możemy doczekać się porównania z Triumphem Tigerem Sport 1050, oraz testowanym w 2014 roku Suzuki V-Stromem 1000. Jak myślicie, który pojazd wygra?

ZOBACZ RELACJĘ NA ŻYWO

Więcej o motocyklach KTM Autor: Jakub Olkowski

Więcej w Nowości rynkowe
BMW S1000XR – nowy w rodzinie

Przyznamy, że jesteśmy w szoku. BMW zaprezentowało czwarty z rodziny, po S1000RR, S1000R oraz HP4 motocykl, napędzany silnikiem z superbike'a....

Zamknij