Alberta – kanadyjska kampania na rzecz bezpieczeństwa - Motogen.pl

W kanadyjskiej Albercie pojawiła się kampania na rzecz bezpieczeństwa dotycząca głównie motocyklistów.

Drukowane reklamy mają na celu ostrzeganie motocyklistów przed nieostrożną, zbyt szybką jazdą i zwracanie uwagi na stosowanie właściwej odzieży motocyklowej. Na obu widoczny jest tył skórzanej kurtki motocyklowej, jednak w miejscu tradycyjnie tam umieszczanego logo klubu motocyklowego kurtka posiada logo z przesłaniem. Na pierwszej możemy przeczytać: „Jeśli zasady są po to, by je łamać, po to także są Twoje kości. Niewłaściwe wyprzedzanie nie powinno być częścią kultury”, a na drugiej „Oryginalne części zamienne są trudne do znalezienia, chyba że masz dawcę organów. Przekraczanie prędkości nie powinno być częścią kultury”.

Reklamy zostały wykonane przez firmę Calder Bateman w Edmonton ze środków władz lokalnych Alberty. Czy taka forma promowania bezpieczeństwa przemawia do wyobraźni?