Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
Daytona 955i
Starsze generacje
Nowsze generacje

Triumph / MOTOCYKL Sportowy
Daytona 955i

1999 -

+

Metryczka

Daytona 955i pojawiła się na rynku w 1999 roku, zyskując sobie od razu miano pięknej i szybkiej sportowej maszyny.

Charakterystyczna rurowa rama z aluminium odróżniała motocykl od japońskich ścigów, dla których Daytona 955i była konkurencją. A dzięki chłodzonemu cieczą 3-cylindrowemu silnikowi, była konkurencją skuteczną. Moc 147 KM plasowała Daytonę w czołówce motocykli sportowych.

Sztywne zawieszenie ułatwiało panowanie nad motocyklem zarówno na torze jak i na drodze. Zwrotna i stabilna Daytona lubi zakręty i długie proste, na których wykręca się do 275 km/h. Idealny sportowiec dla tych, którzy oprócz wyników szukają charakteru.

Napęd

Silnik
4-suwowy, 3-cylindrowy, rzędowy, DOHC
Pojemność
955
Stopień sprężenia
12,0:1
Średnica x skok tłoka
79 x 65 mm
Układ paliwowy
wtrysk paliwa
Chłodzenie
cieczą
Skrzynia biegów
6-stopniowa manualna
Sposób przeniesienia napędu
łańcuch

Wymiary i masy

Długość
2010 mm
Wysokość
1165 mm
Szerokość
725 mm
Rozstaw osi
1426 mm
Wysokość siedzenia
815 mm
Masa własna
191 kg
Zbiornik paliwa
20 l.

Podwozie

Przednie zawieszenie
widelec teleskopowy
Tylne zawieszenie
wahacz wleczony z centralnym elementem resorująco-tłumiącym
Przedni hamulec
dwutarczowy, średnica 320 mm
Tylny hamulec
jednotarczowy, średnica 220 mm
Przednia opona
120/70-ZR17
Tylna opona
190/50-ZR 17

Osiągi

Moc
149.00 KM (108.8 kW)) przy 10700 obr./min.
Maks. moment obrotowy
100.00 Nm przy 8700 obr./min.
Oceń ten motocykl:
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści