Aprilia Aprilia RSV4 Factory - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Rewolucyjny projekt Aprilii doprowadził do stworzenia unikalnego motocykla, który w 2009 roku pojawił się w mistrzostwach World Superbike, a zaprezentowany został na targach INTERMOT w Kolonii. Mowa oczywiście o motocyklu Aprilia RSV4 Factory.

W Aprilii RSV4 Factory znajdziemy silnik V4 , w którym kąt rozwarcia cylindrów wynosi 65 stopni. Ich węższe ustawienie pozwala na dłuższy suw, co w rezultacie poprawia „oddychanie“ silnika. W maszynie wykorzystano także wiele elektornicznie zaawansowanych rozwiązań, takich jak: opcja zmiany map zapłonu, umożliwiających całkowitą kontrolę nad silnikiem. Motor nowej RSV4 o pojemności 998,9 cm³ generuje 180 KM przy 12,500 rpm oraz 115 Nm przy 10,000 rpm.

 

Aprilia RSV4 została zaprojektowana z myślą o rywalizacji, dlatego zawiera wszystkie możliwe modyfikacje znajdujące się w maszynach wyścigowych. Przykładem może być zawieszenie. Rama o zmiennej geometrii pozwala nie tylko na zmianę kąta główki ramy, ale także na dopasowanie ustawień wahacza lub zmiany pozycji silnika.

 

Reszta elementów, podobnie jak sam motocykl, pochodzą z najwyźszej półki, np. widelec marki Öhlins, zaciski Brembo monoblock czy aluminiowe obręcze.

Do stylistyki zabrano się podobnie jak do reszty. Wyścigowy charakter od razu rzuca się w oczy, co czyni Aprilię ekskluzywną, oryginalną propozycją dla ludzi, którzy nie idą na kompromisy.

 


SilnikV4, czterosuwowy, DOHC
Pojemność998.2 ccm
Prędkość max
Moc180.00 KM (131.4 kW) przy 12500 RPM
Maks. moment115.00 Nm (11.7 kgf-m or 84.8 ft.lbs) przy 10000 RPM
Chłodzenieolej i powietrze
Rama
Zbiornik paliwa17 l
Przednie zawieszenieWidelec upside-down
Tylne zawieszenieWahacz wleczony
Przednia opona120/70-ZR17
Tylna opona190/55-ZR17
Przedni hamulecdwutarczowy
Tylny hamulecJednotarczowy

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany