Znamy cenę Moto Guzzi Stelvio. Tanio nie jest, ale też nigdy nie było - Motogen.pl

72 500 zł – tyle wynosić ma cena podstawowej wersji Moto Guzzi Stelvio. Rezerwacje na ten model można od dziś składać za pośrednictwem specjalnej strony internetowej.

Stelvio to adventure, zupełnie nowa wersja tego modelu. Poprzednia, bazująca na Norge 1200, produkowana była od 2007 do 2017 roku. Bazą dla nowego Stelvio jest model V100 Mandello z całkiem nowym, chłodzonym cieczą silnikiem.

Dziś ruszyła przedsprzedaż modelu Stelvio, która odbywa się za pomocą specjalnej strony internetowej. Za jej pośrednictwem można umówić się na spotkanie z dealerem w celu ustalenia finalnej ceny. Wszyscy, którzy zdecydują się na skorzystanie z przedsprzedaży online, dostaną ofertę korzystnego odkupu motocykla marki Moto Guzzi lub rabat na wybrane akcesoria. Niestety akcja ta dotyczy wyłącznie rynku włoskiego.

Największą zagadką była jak dotąd cena modelu Stelvio. Podstawowa wersja kosztować będzie 16 499 euro (72 500 zł). Wersja Special, z pakietem elektroniki pokładowej PFF Rider Assistance Solution to wydatek 17 299 euro (75 900 zł). Polskie ceny mogą minimalnie się różnić.

Sercem modelu Stelvio jest chłodzony cieczą wzdłużny V-twin o mocy 115 KM. Typowe dla tego producenta jest ułożenie silnika, z cylindrami rozchylonymi na boki. Przeniesienie napędu realizowanej jest, także typowo dla Moto Guzzi, wałem napędowym. Sześciobiegowa przekładnia została dostosowana do turystycznego przeznaczenia motocykla, przez co, jak zapewnia producent, zapewnia płynniejszą zmianę biegów. Maksymalny moment obrotowy 105 Nm dostępny jest przy 6750 obr/min , przy czym 82 proc. dostępne jest już od 3500 obr/min.

Konstrukcję oparto na ramie rurowej stalowej, koła to szprychowe obręcze bezdętkowe o wymiarach 19 cali z przodu i 17 cali z tyłu. Wyposażenie standardowe obejmuje elektrycznie regulowaną szybę przednią, zaś w wersji Special znalazł się system PFF Rider Assistance Solution . To innowacyjna platforma wspomagania kierowcy, oparta na technologii radarowej opracowanej przez Piaggio. Mamy tutaj elektroniczną przepustnicę oraz sześcioosiowy moduł bezwładnościowy, zarządzający elektronicznymi elementami bezpieczeństwa.

Dostępnych jest pięć trybów jazdy: Tour, Road, Rain, Sport i Off-road, które zarządzają hamowaniem silnikiem, ABS-em, kontrolą trakcji i mapami silnika. W trybie Off-Road możliwe jest wyłączenie ABS i kontroli trakcji. Wreszcie, producent przewidział szeroką gamę akcesoriów, dzięki którym będzie można dopasować Stelvio do własnych potrzeb.

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany