Motocykle - Strona 59 z 133 - Motogen.pl - motocykle, porady, testy

Motocykle

[TEST] Dźwignie sprzęgła i hamulca TRW – tuningowe klamki idealne? - zdjęcie
[TEST] Dźwignie sprzęgła i hamulca TRW – tuningowe klamki idealne?
Do redakcyjnego laboratorium trafiły dźwignie sprzęgła TRW. Motocyklem, na którym zostały zamontowane była stara, poczciwa Honda CBR600F, która od ponad dwudziestu lat znosi wszelkie kaprysy właściciela, ale zarówno klamka sprzęgła jak i hamulca pozostały w niej oryginalne.
Honda NR750 – jak brzmi legenda? - zdjęcie
Honda NR750 – jak brzmi legenda?
Honda NR750. Owalne tłoki, osiem zaworów na cylinder, carbonowe owiewki, czy jeden z pierwszych układów wydechowych, poprowadzonych w zadupku - tak, z całą pewnością możemy stwierdzić, że była legendą wyznaczającą trendy.
Shoei X-Spirit III – stworzony na tor, testowany na ulicy [TEST] - zdjęcie
Shoei X-Spirit III – stworzony na tor, testowany na ulicy [TEST]
Czy Marc Marquez może się mylić? Tabela punktowa klasyfikacji generalnej MotoGP stanowczo świadczy o tym, że nie! Marc Marquez, czyli obecnie panujący i ,z dużą pewnością, również przyszły Mistrz Świata królewskiej kategorii jeździ w kasku Shoei X-Spirit III, tym samym, który może kupić w salonie motocyklowym zwykły Smith, Braun czy… Brzozowski.
CBR650
[Test] Honda CBR650R 2019 – dobre geny!
Historia CBR650R rozpoczęła się w 1998r. Wówczas zaprezentowano Hondę Hornet, której mechanika bazowała na topowym Supersporcie producenta, CBR600F3. Mimo, że rozwój CBR600 poszedł w kierunku F4, potem w 600F4i oraz F4i Sport a następnie 600RR bezpośrednim przodkiem CBR650R jest Hornet a właściwie stara, poczciwa F3.