Kawasaki ZZR 1400 – więcej mocy! - Motogen.pl

Więcej mocy, większy moment obrotowy, nowy wygląd i lepsze prowadzenie – tak Kawasaki reklamuje kolejne wcielenie ZZR 1400 na 2012 r.

Przecieków na temat tego motocykla było bardzo wiele. Teraz już wiemy jaki dokładnie ZZR 1400 pojawi się w 2012 roku w salonach zielonych.

Maniaków mocy na pewno ucieszy fakt, że Kawasaki dostało poważny zastrzyk koni. Jednostka napędowa zielonego jednośladu produkuje teraz 200 KM przy 10 000 obr./min lub 210 KM z doładowaniem dynamicznym Ram Air również przy 10 000 obr./min. Maksymalny moment obrotowy wynosi 162,5 Nm przy 7500 obr/min. Motocykl posiada dwie mapy zapłonu. Jedna odda do dyspozycji kierowcy pełną moc. Druga spowoduje zmniejszenie mocy jednośladu o około 30%.

Jednostka napędowa została zamontowana w nowej ramie. Także zawieszenie musiało zostać zmienione, aby sprostać wymaganiom i mocy płynącej z nowego silnika. Oczywiście zarówno przedni widelec, jak i tylny amortyzator są w pełni regulowane. Jak twierdzi producent, ZZR1400 zapewni teraz jeszcze więcej sportowych wrażeń.

Motocykl otrzymał także system KTRC (Kawasaki Traction Control) z trzema trybami pracy, by dopasować go do warunków i upodobań kierowcy.

Model ZZR1400 dostał również nowe owiewki. Jak twierdzi producent, będą one doskonale chronić kierowcę przed wiatrem i zapewnią stabilność przy każdej prędkości. Poprawiono też odprowadzanie ciepła od jednostki.

Kawasaki pomyślało o szczegółach ułatwiających życie kierowcy. Oprócz wygodnej pozycji, sprzyjającej pokonywaniu wielu kilometrów przy większych prędkościach, kierowca będzie miał do dyspozycji przycisk po lewej stronie kierownicy pozwalający na łatwe nawigowanie po panelu LCD i funkcjach tam umieszczonych, bez odrywania ręki od manetki.
 

Więcej o motocyklach Kawasaki