Generalnie całość bazuje na motocyklu KTM 625 SMC. Jeżeli pominiemy pojedyncze tylne koło, to można by było uznać 625L za mocno podrasowanego quada. Pozostaje tylko jedno "ale" – żaden quad nie pochyla się w zakręcie o 45 stopni. Tak a’propos, Piaggio MP3 składa się w zakręt z pochyleniem maksymalnym 40 stopni, konstrukcja Brudeliego pozwala na zejście o 5 stopni niżej i jedynie tyle dlatego, że szosowe opony nie pozwalały na więcej! Zalet dodatkowego – trzeciego koła chyba nawet nie trzeba przybliżać, wystarczy wspomnieć o bardzo dobrej stabilności i zwiększonych możliwościach hamowania.
Pojazd projektowano tak, aby prowadzenie go było lekkie, łatwe i przyjemne, stąd m.in. zastosowanie specjalnych podestów na stopy o konstrukcji pozwalającej zachować je cały czas w poziomie, nawet podczas maksymalnego pochylenia. Brudeli Tech – bo tak nazywa się norweska firma, której założycielem jest Geir – stara się teraz o uzyskanie homologacji, dzięki której 625`ką będzie można śmiało pocinać po drogach publicznych.
Produkcja ruszy w 2007 roku, motocyklo-quad będzie dostępny jedynie na zamówienie, a cena będzie wynosić… to zawsze jest ten najgorszy moment: 20.000 euro.