CBR300R ma być produkowana w Tajlandii na tej samej linii produkcyjnej, na której powstawała jej poprzedniczka. Silnik będzie miał 286 ccm i będzie to nic innego jak zmodyfikowany motor od 250R.
Silnik będzie legitymował się mocą 30 koni mechanicznych przy 8500 obrotów na minutę i momentem obrotowym 27 Nm przy 7250 obrotów na minutę. W przypadku CBR250R moc wynosiła 26 koni a moment obrotowy - 22.9 Nm. Skrzynia biegów prawdopodobnie będzie miała sześć przełożeń. Masa motocykla ze wszystkimi płynami i paliwem będzie wynosiła 164 kilogramy. To o trzy kilogramy mniej niż w przypadku CBR250R i o 10 kilogramów mniej niż w przypadku głównego konkurenta - Kawasaki Ninja 300. Motocykl będzie wyposażony w system ABS.
Silnik | 1 cylinder, 4 zawory, DOHC |
Pojemność | 286 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 30.8 KM (22.7 kW) @ 8,500rpm |
Maks. moment | 27.0 Nm @ 7,250rpm |
Chłodzenie | Ciecz |
Rama | Stalowa, 'diamentowa' |
Zbiornik paliwa | 13 l |
Przednie zawieszenie | Widelec teleskopowy, skok 130 mm |
Tylne zawieszenie | Wahacz Pro-Link, amortyzator, skok 107 mm |
Przednia opona | 110/70 R17 |
Tylna opona | 140/70 R17 |
Przedni hamulec | 1 x tarcza o średnicy 296 mm, dwutłoczkowy zacisk, ABS w standardzie |
Tylny hamulec | 1 x tarcza o średnicy 220 mm, dwutłoczkowy zacisk, ABS w standardzie |
Zostaw odpowiedź