Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej

Prezentacje

Opisy nowych, używanych i zabytkowych motocykli. Suzuki, Harley, Kawasaki, Ducati, Junak, BMW GS, Yamaha, Triumph, KTM i wiele innych.

24.07.2018

Nowy Kymco Xciting 400S wjeżdża do salonów

  PREZENTACJE
Nowy Kymco Xciting 400 wjeżdża do salonów w Polsce już w drugiej połowie września. Początkowo w kolorze czarny matowym a w przyszłym sezonie również w niebieskim macie. Znamy cenę - naszym zdaniem będzie absolutnym hitem - to tylko 24 990 PLN.

Test Yamahy MT07 oraz MT09 SP - pierwsze wrażenia

  PREZENTACJE
Dzisiaj mieliśmy okazję spędzić w siodle pierwszy z kilku dni na dwóch fantastycznych Yamahach. Były to jeden z najpopularniejszych nakedów MT07 w aktualnej specyfikacji oraz MT09 w wersji SP, czyli wyposażonej w zawieszenia z najwyższej półki - firm KYB oraz Ohlins. Jak nam przypadły do gustu i co w nich uwielbiamy? Zobaczcie pierwsze wrażenia z jazdy!

Projekt Lato: Yamaha MT09SP oraz MT07

  PREZENTACJE
O tych i innych Yamahach rozmawiamy z przedstawicielami AC Motors Yamaha w Gdańsku! Nam najbardziej spodobała się jubileuszowa YZF-R1!

23.07.2018

Ubrania na klasyka? Jak się ubrać na motocykl oldschoolowy? Przedstawiamy nasze typy

  PREZENTACJE
Kupiliście motocykl o klasycznym designie. Jakie ubrania wybrać na oldschoola? Mamy kilka pomysłów, więcej zobaczycie w poniższym materiale.

Yamaha XSR900 jak się sprawdza w trasie, pierwsze wrażenia, nasza opinia

  PREZENTACJE
Jakie są nasze pierwsze wrażenia z jazdy Yamahą XSR900? Co nam się spodobało? Pełny test wrzucimy wkrótce, tymczasem zobaczcie na co zwróciliśmy uwagę podczas dojazdu na Projekt Lato...

02.05.2018

SYM, nowa jakość z Tajwanu

  PREZENTACJE
SYM to skrót od SanYang Motors, czyli nazwy jednej z największych firm motoryzacyjnych na Tajwanie. Jest to producent skuterów, quadów, motocykli, a we współpracy z Hyundaiem wytwarza także auta.

05.04.2018

Sprawdź ofertę i rozpocznij sezon z Motor-Landem

  PREZENTACJE
Początek wiosny to okres, w którym serce każdego motocyklisty zaczyna pracować w rytmie silnika jego wymarzonego pojazdu. Kiedy zniknie ostatni śnieg wraz z pierwszymi oznakami wiosny w naszych głowach pojawia się myśl o zakupie nowego jednośladu. Motor-Land – importer marek Kymco, Benelli, Keeway oraz Rieju przygotował wyjątkową ofertę na nadchodzący sezon 2018. Znajdziecie w niej pełną gamę pojazdów; od małych skuterów, popularnych nakedów przez klasyczne scramblery, turystyczne motocykle po doskonałe quady sprawdzające się nawet w najtrudniejszych warunkach. Postanowiliśmy wybrać dla Was najciekawsze pojazdy z portfolio Motor-Landu.

28.03.2018

Kymco, czyli tajwański książę – historia motoryzacyjnego potentata

  PREZENTACJE
Firma Kymco, czyli Kwang Yang Motor Company, powstała w 1963 roku na Tajwanie jako spółka z udziałem kapitału japońskiego potentata – Honda Motor Company. Dzięki takiemu inwestorowi, pojazdy wychodzące z Tajwańskiej fabryki produkowane były na najlepszych dostępnych wtedy maszynach, tworzone w reżimie technologicznym, nie odbiegając od produktów Hondy powstających w Japonii.

26.03.2018

Oxford – coś więcej niż tylko grzane manetki i pokrowce

  PREZENTACJE
Z jakimi produktami kojarzy się polskiemu motocykliście firma Oxford? Większość z nas odpowie, że z zabezpieczeniami przeciwkradzieżowymi, pokrowcami, grzanymi manetkami oraz z torbami na bak... Fakt, firma Oxford ma w swojej ofercie taki asortyment, ale to tylko ułamek tego, co może zaproponować motocyklistom.

Kaski SMK – jak to jest zrobione?

1 PREZENTACJE
Przyjechałem do Indii w jednym celu: poznania procesu powstawania kasków produkowanych w fabryce Studds, szczególnie tych sygnowanych logiem SMK. Zobaczmy zatem jak wygląda proces produkcji, od papierowego worka z granulatem, do gotowego produktu chroniącego zdrowie i życie motocyklisty.

23.02.2018

Nowości sprzed lat: Wielkie porównanie XT660Z, V-Strom 650, F800GS, Tiger 800

  PREZENTACJE
Cyklem "Nowości sprzed lat" postanowiliśmy przypomnieć dawne testy motocykli, przeprowadzane przez portal Motogen.pl. Co nam się wówczas podobało? Jakie były wady i zalety? Tym razem przedstawiamy Wam porównanie motocykli, które dzisiaj stanowią mocną koalicję sprzętów doskonałych do dalekich wyjazdów po różnych nawierzchniach. Chociaż recepta na stworzenie każdego z nich była inna, porównywalnie dobrze sprawdziły się w naszym teście. Przed wami porównanie Yamahy XT600Z, Suzuki V-Storm 650, BMW F800GS oraz Triumpha Tigera 800.

Ducati by Imetec - stylowe urządzenia do strzyżenia włosów i brody

  PREZENTACJE
Tak - nie pomyliliśmy się w tytule. Biuro projektowe Ducati Design Centre tworzy nie tylko niepowtarzalne linie motocykli, ale też wspiera producentów z innych branż. Tym razem zaprezentowano serię urządzeń fryzjerskich firmy Imetec, których stylistyka osadzona jest głęboko w świecie bolońskich motocykli.

12.02.2018

Nowości sprzed lat: Hayabusa dwóch generacji (1999-2007) i (2008-2018) - porównanie

  PREZENTACJE
Cyklem "Nowości sprzed lat" postanowiliśmy przypomnieć dawne testy motocykli, przeprowadzane przez portal Motogen.pl. Co nam się wówczas podobało? Jakie były wady i zalety? Z racji faktu, że w sieci pojawia się coraz więcej plotek o trzeciej generacji Suzuki GSX-1300R znanej szerzej jako Hayabusa postanowiliśmy przypomnieć porównanie dwóch pierwszych generacji modelu, opublikowane na łamach portalu Motogen.pl w 2013r.

02.02.2018

Nowości sprzed lat: Triumph Speed Triple (2011-2015)

  PREZENTACJE
Cyklem "Nowości sprzed lat" postanowiliśmy przypomnieć dawne testy motocykli, przeprowadzane przez portal Motogen.pl. Co nam się wówczas podobało? Jakie były wady i zalety? Tym razem przedstawimy motocykl przetestowany w 2011r. Mocny, dynamiczny, wyszukany, a przede wszystkim wzbudzający mnóstwo kontrowersji: Triumph Speed Triple!

31.01.2018

The Batass - Scrambler Icon na Custom Rumble

1 PREZENTACJE
Niedawno wspominaliśmy o projekcie Eastern Spirit, którzy przygotowują Ducati Scramblera na konkurs Custom Rumble. Jak się okazuje, projekty z Polski będą dwa. Drugim, jest The Batass - projekt Revolt Customs z Krakowa, który wystartuje w klasie Best Independent Customiser. Jak wygląda i co o nim wiemy? Oddajemy głos Piotrkowi, współautorowi projektu:

26.01.2018

Nowości sprzed lat: Ducati Diavel (2011-2015)

  PREZENTACJE
Cyklem "Nowości sprzed lat" postanowiliśmy przypomnieć dawne testy motocykli, przeprowadzane przez portal Motogen.pl. Co nam się wówczas podobało? Jakie były wady i zalety? W tym tygodniu postanowiliśmy przypomnieć model, który zelektryzował motocyklowe środowisko 7 lat temu. Ducati Diavel - bo o nim mowa w zbliżonej formie produkowany jest do dziś. Co nas urzekło w czasie pierwszych testów?

Yamaha FZS 600 Fazer (1998-2003): uniwersalny motocykl używany zbierający dobre opinie

4 PREZENTACJE
Yamaha FZS 600 Fazer trafiła do salonów w 1998 roku, wprowadzając nowy powiew świeżości w uniwersalnej klasie średniej. Uzupełniała ofertę producenta wypełniając lukę pomiędzy XJ600 S/N mającą nieco spokojniejszy charakter a sportowo-turystyczną YZF-600R Thundercat. Dynamiczna, wygodna, trwała i z rozsądną ceną. To jeden z bardziej udanych pojazdów Yamahy w tamtych latach.

19.01.2018

Nowości sprzed lat: Triumph Thunderbird vs Thunderbird Storm (2009-2018)

  PREZENTACJE
Triumph Thunderbird oraz jego bardziej mroczna, ale bardziej dynamiczna wersja Storm trafiły do nas w 2011r. Okazały się niezłą alternatywą dla popularnych jeszcze wówczas chopperów z Japonii czy USA. Test przeprowadziliśmy w czasach, kiedy podobne konstrukcje zaczynały masowo znikać z oferty producentów.

Customowi wirtuozi: przedstawiamy Eastern Spirit

  PREZENTACJE
Marka Eastern Spirit dotychczas kojarzyła mi się z fajną nazwą i customowym klimatem. Przyznam jednak, że nie do końca zdawałem sobie sprawę z konkretnych projektów. Kiedy zobaczyłem jej profil na FB uświadomiłem sobie, że większość customów znam, a kilka zdobiło nawet moją tapetę w komputerze

04.01.2018

Najtańsze najszybsze motocykle zbliżające się do bariery 300 km/h

  PREZENTACJE
W zbyt krótkie i umiarkowanie motocyklowe, styczniowe dni postanowiliśmy przypomnieć kilka modeli sportowo turystycznych, przekraczających 300 km/h, przynajmniej "licznikowo". Kryterium doboru to głównie cena, której pułap przyjęliśmy na max. 10 tysięcy złotych. Dzisiaj niektóre z nich czekają tygodniami na zmianę właściciela - inne, jeśli są wystawione poniżej 10 tysięcy złotych sprzedają się błyskawicznie. Jeśli byliście lub jesteście posiadaczami któregoś z nich, chętnie przeczytamy Wasze doświadczenia w komentarzach.

archiwum

1    2  3  4 
...
13   17

Sonda

wypowiedz się
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści