Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Testy Suzuki Burgman 125 ABS – klasa w swojej klasie Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Laboratorium

Suzuki Burgman 125 ABS – klasa w swojej klasie test, opinie i oceny

Nie wiem, jak w Twojej świadomości, ale w mojej Suzuki Burgman zaistniał za sprawą piosenki Sidneya Polaka „Skuter”. Później złapałem się kilka razy na światłach z taką sześćsetpięćdziesiątką, o której śpiewano, i byłem ogromnie zdziwiony, jak ten pojazd potrafi się rozpędzać. Gdy zmieniły się regulacje dotyczące prawa jazdy, a prawdziwy renesans przeżywają stodwudziestkipiątki postanowiłem przetestować najmniejszą wersję Burgmana. Czy ona także daje radę?

To już trzecia generacja Burgmana, który dostępny jest w sprzedaży od 13 lat. Nie sposób wymieniać najpoważniejszych graczy rynkowych w kategorii maksi skuterów, pomijając flagowy skuter Suzuki.

 

Suzuki Burgman 125 ABS


Przysadzisty, wręcz lekko komicznie i kosmicznie wyglądający tyłek, sowie, nieco usportowione reflektory z przodu, jedna z najwygodniejszych kanap, na jakich przyszło mi siedzieć, oraz dynamiczna oszczędna jednostka rozpędzająca pojazd do 119 km/h – to w skrócie cały on, Suzuki Burgman 125.

Jak przyśpiesza Suzuki Burgman 125?

 

 

Pełen test Burgmana 125 opublikowaliśmy jakiś czas temu. Skoncentruję się więc na najważniejszych cechach obecnie oferowanego modelu oraz postaram się przekazać Wam moją subiektywną ocenę z jazdy tym pojazdem. Sam producent zachęca do zakupu swojego produktu, który jest „naj” w kilku obszarach. I to właśnie je weźmiemy pod lupę.

Producent: Największy zasięg w swojej klasie wg testów WMCT.

Motogen: Burgman 125 jest oszczędny, jak na stodwudziestkępiątkę z nowoczesną jednostką napędową współpracującą z aerodynamicznymi kształtami przystało. Skuterem naprawdę dobrze się podróżuje i nie trzeba go specjalnie zachęcać do przyśpieszania. Ma 12 KM i to czuć. Natomiast liczby nie kłamią. Bak ma pojemność 10,5litra. Jeśli będziemy wyjątkowo skąpo odkręcali gaz i chowali się skrupulatnie za doskonale wyprofilowane owiewki to spalanie zredukujemy do 2,2-2,5l/100km. Da nam to zasięg niewiele ponad 400 km.

 

http://www.motogen.pl/Suzuki-Burgman-125-ABS-w-tescie-Motogenpl,26815/Suzuki-Burgman-125-ABS,117587.html

 

Nieźle, ale co najmniej tyle samo zrobimy Hondą Forza, jeśli mówimy o klasie maksiskuterów. Jeśli natomiast weźmiemy pod uwagę całą kategorię stodwudziestekpiątek, to warto przypomnieć o ekstremalnie oszczędnym motocyklu Yamaha YZF 125, którą przejechaliśmy całą Polskę.

 

Czytaj dalej na następnej stronie>>>

 

Strony:

Powiązane materiały

POBIERZ WIĘCEJ
Oceń ten materiał:
Zobacz galerię

Suzuki Burgman 125 ABS w teście Motogen.pl

76
zdjęć
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści