Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Artykuły Artykuły sponsorowane Ekstremalny sprawdzian Liqui Moly na torze Moto2 i Moto3 Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Sponsorowane

Ekstremalny sprawdzian Liqui Moly na torze Moto2 i Moto3

Nie tylko producenci pojazdów tworzą ze sportami motorowymi nierozerwalne związki. Także dla firm olejowych takich jak Liqui Moly jest to idealne miejsce do przetestowania i potwierdzenia jakości swoich produktów.

Moto3 i Moto2 to podstawowe serie Motocyklowych Mistrzostw Świata. Do pierwszej dopuszczone są jednoślady z silnikami Hondy o pojemności 600 cm3 i maksymalnej mocy 140 koni mechanicznych. W drugiej serii zawodnicy startują na motocyklach, w których jednocylindrowe silniki nie mogą przekroczyć 250 cm3 pojemności. W tym sezonie zaplanowano 18 wyścigów, zwycięzców poznamy 8 listopada po GP Walencji.


Obie serie mają kilka wspólnych mianowników, jednym z nich jest olej silnikowy, którego oficjalnym dostawcą została firma Liqui Moly. Do tego niezwykle wymagającego zadania „oddelegowano” olej Motorbike 5W-40 Race.


Czym więc wyróżnia się ten produkt? Liqui Moly Motorbike 5W-40 Race to w pełni syntetyczny olej przeznaczony do 4-suwowych (4T) silników chłodzonych powietrzem i wodą, także tych wyposażonych w katalizator. Wysoka temperatura zapłonu (230 st. C) zapewnia doskonałą czystość silnika, ponieważ nie wytwarza się nadmierna ilość sadzy, która mogłaby mieć niekorzystny wpływ na trwałość silnika. Z kolei lepkość kinetyczna w temperaturze 100 st. C na poziomie 14,5 mm2/s zapewnia optymalny film olejowy, który niezwykle skutecznie chroni elementy silnika przed zużyciem, nawet podczas pracy przy skrajnie wysokich obciążeniach. Nie bez znaczenia, przy tak ekstremalnych temperaturach silnika osiąganych podczas wyścigu, jest wysoki indeks lepkości (171), parametr ten zapewnia optymalna lepkość w całym zakresie temperatur pracy silnika.


Olej syntetyczny Motorbike 5W-40 Race ma aprobaty ACEA A3, API SM i JASO MA2 oraz spełnia wymagania producentów Piaggio i Aprilia. W sprzedaży detalicznej oferowany jest w opakowaniach 1- i 4-litrowych, w hurtowej w beczkach po 60 i 205 litrów.

Powiązane materiały

POBIERZ WIĘCEJ
We wszystkich motocyklach Moto2 i Moto3 pracuje olej Liqui Moly. Na zdjęciu zawodnik Moto2 Sandro Cortese. We wszystkich motocyklach M...
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści