Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
BMW G 650 GS
Starsze generacje
Nowsze generacje

BMW / MOTOCYKL Turystyczny Enduro
BMW G 650 GS

2011 - teraz

+

Metryczka

BMW G 650 GS to lekki poręczny motocykl, który sprawdzi się w rękach mniej doświadczonych kierowców jak i wieloletnich riderów.

BMW G 650 GS stylizowany jest na maszyny enduro, a ciekawymi malowaniami przyciąga wzrok. Motocykl jest poręczny, lekki (192 kg na mokro) oraz przyjazny kierowcy. Maszyna sprawdzi się zarówno podczas miejskich przejazdów jak i na dłuższych trasach.

 

Motocykl napędzany jest jednocylindrowym silnikiem, chłodzonym cieczą. Pojemność skokowa to 652 ccm. Jednostka wygeneruje 48 KM przy 6 500 obr/min oraz 60 NM przy 5 000 obr/min. Istnieje także możliwość redukcji mocy. Wtedy serce motocykla odda do dyspozycji kierowcy 34 KM przy 6 600 obr/min oraz 47 Nm przy 4 500 obr/min. Prędkość maksymalna motocykla to 170 km/h.

 

Bardzo dobre właściwości trakcyjne G 650 GS zawdzięcza teleskopowemu widelcowi o średnicy goleni 41 mm i skoku 170 mm. Z tyłu pracuje dwudzielny widelec w obudowie z profili stalowych.

 

Za zatrzymanie odpowiada 300 mm tarcza z przodu oraz 240 mm tarcza z tyłu. Oczywiście przewody hamulcowe znalazły się w stalowym oplocie. Motocykl można także wyposażyć w ABS. System można całkowicie wyłączyć podczas jazdy po nieutwardzonej nawierzchni.

 

Napęd

Silnik
jednocylindrowy silnik czterosuwowy, cztery zawory, dwie wałki rozrządu z krzywkami skierowanymi ku górze, smarowanie przy suchej komorze korbowej.
Pojemność
652 ccm
Stopień sprężenia
11.5 : 1
Średnica x skok tłoka
100 mm x 83 mm
Układ paliwowy
Wtrysk sterowany elektronicznie
Chłodzenie
chłodzony cieczą
Skrzynia biegów
Sterowana nożnie pięciostopniowa skrzynia biegów zintegrowana w obudowie silnika
Sprzęgło
Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej, uruchamiane mechanicznie
Sposób przeniesienia napędu
Łańcuch o-ring zakuty fabrycznie z tłumieniem siły dobicia w tylnej piaście

Wymiary i masy

Długość
2165 mm
Wysokość
1390 mm
Szerokość
920 mm
Rozstaw osi
1477 mm
Wysokość siedzenia
780 mm (obniżone zawieszenie 750 mm, wysokie siedzenie: 820 mm)
Masa własna
192 kg
Dopuszczalna masa całkowita
380 kg
Zbiornik paliwa
14 l
Rezerwa
około 4 L

Podwozie

Rama
Rurowa rama mostowa z profili stalowych z przykręconą ramą tylną
Przednie zawieszenie
Widelec teleskopowy, Ø 41 mm, Stabilizator widelca
Tylne zawieszenie
Dwudzielny widelec w obudowie z profili stalowych, centralna rozpórka nastawiana dźwignią, wstępne napięcie rozpórki ustawiane krokowo, hydraulicznie, za pomocą pokrętła, amortyzacja stopniowa - ustawiana.
Przedni hamulec
Hamulec jednotarczowy, średnica 300 mm, Zestaw podwójny przewodów w stalowym oplocie
Tylny hamulec
Hamulec jednotarczowy, średnica 240 mm, Zestaw pojedynczy przewodów w stalowym oplocie
Przednia opona
110/80 - R19 59V
Tylna opona
140/80 - R17 69V

Osiągi

Prędkość maks.
170 km/h
Moc
35 kW (48 KM) przy 6,500 obr/min (możliwa redukcja mocy do 25 kW (34 KM) przy 6,600 obr/min.)
Maks. moment obrotowy
60 Nm przy 5,000 obr/min (z redukcją mocy: 47 Nm przy 4,500 obr/min.)
Spalanie
3.2 l/100 km przy stałej predkości 90 km/h

Dodatkowe informacje

ABS
Tak
Aluminiowe felgi
Tak
Kategoria A2
Tak

Tagi

Oceń ten motocykl:
BMW G 650 GS BMW G 650 GS
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści