Street Triple R podobnie jak jego brat Street Triple na 2013 pozbył się 6 kg masy. Do tego inżynierowie popracowali nad lepszym scentralizowaniem masy motocykla. Zmieniono między innymi umieszczenie tłumika oraz przeprojektowano geometrię maszyny. Zastosowano tez inna ramę.
Oczywiście wersja R, jak zawsze, daje swojemu właścicielowi nieco lepsze hamulce oraz w pełni regulowane zawieszenie. Oprócz tego w wyposażeniu dodatkowym znalazł się ABS, który można w razie potrzeby wyłączyć.
Silnik | 12 zaworowy, DOHC, rzędowy, 3 cylindrowy |
Pojemność | 675 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 106 KM przy 11700 obr/min |
Maks. moment | 68 Nm przy 9200 obr/min |
Chłodzenie | Chłodzony cieczą |
Rama | Aluminiowa, podwójna, grzbietowa |
Zbiornik paliwa | 17,4 l |
Przednie zawieszenie | Kayaba, 41mm upside-down, regulowane, skok 120mm |
Tylne zawieszenie | Kayaba Monoshock, regulowane,skok 126mm |
Przednia opona | 120/70 ZR 17 |
Tylna opona | 180/55 ZR 17 |
Przedni hamulec | 2 x pływające tarcze 308 mm, zaciski 4-tłoczkowe Nissin |
Tylny hamulec | Jedna tarcza 220mm, zacisk 1-tłoczkowy Nissin |
Zostaw odpowiedź