Wady/zalety

Zalety:

-osiągi, prowadzenie

-jakość wykonania, design

-elektronika, dźwięk

-cena

Wady

-brak wskaźnika paliwa

-czuła na ciśnienie w ogumieniu

Dane techniczne:

Silnik:Ułożony wzdłużnie o kącie 90 ° silnik typu V2, 4-suwowy, chłodzony cieczą, podwójny wałek rozrządu w głowicy, oraz cztery zawory na cylinder
Pojemność:896,1 cm3
Waga na sucho / z płynami199 kg / 218 kg
Średnica x skok tłoka:92 x 67,4 mm
Moc maksymalna:95,2 KM (70 kW) przy 8 750 obr./min
Maksymalny moment obrotowy:90 Nm przy 6,500 obr./min
System paliwowy:Zintegrowany system zarządzania silnikiem. Wtrysk z 3-stopniową mapą przepustnic zarządzaną przez system Ride-by-wire. Dostępne tryby; Sport, Touring, Rain
Zapłon:Cyfrowy, elektroniczny zintegrowany z wtryskiem
Smarowanie:Mokra miska olejowa
Skrzynia biegów6-biegowa
Sprzęgło:Mokre wielotarczowe, hydrauliczne
Rama:Modułowa rama rurowa ze stali mocowana do aluminiowych płyt bocznych za pomocą śrub o wysokiej wytrzymałości. Demontowalna rama tylna
Zawieszenieprzednie – Zawieszenie upside-down (41mm). Hydrauliczna regulacja docisku a także napięcia wstępnego sprężyny. Skok 130 mm
tylne – wahacz ze stopu aluminium z kratownicą usztywniającą. Hydraulicznie regulowany amortyzator boczny. Skok 130 mm
Hamulce:przednie – podwójne pływające tarcze ze stali nierdzewnej o średnicy 320mm. Promieniowe, czterotłoczkowe zaciski. Metalowy przewód hamulcowy
tylne – pojedyncza tarcza o średnicy 240 mm, pojedynczy tłok zacisku. Metalowy przewód hamulcowy
Opony:przednia – 120/70 ZR 17
tylna 180/55 ZR 17
Rozstaw Osi:1 465 mm
Długość:2 130 mm
Szerokość:810 mm
Wysokość siodła:810 mm
Zbiornik paliwa:15 l
Spalanie:5,3 l /100km
Emisja CO2:123 g/km
Systemy wspomagania jazdy:Dwukanałowy ABS
Kontrola trakcji