Motocykle - Strona 119 z 129 - Motogen.pl - motocykle, porady, testy

Motocykle

Plecak Axio Swift 2.0 - zdjęcie
Plecak Axio Swift 2.0
Jeśli często wozisz ze sobą laptopa lub inny sprzęt elektroniczny, to wysoce prawdopodobne jest, że w razie nawet niewielkiego szlifu całość może zostać zniszczona. W lepszej sytuacji są osoby jeżdżące z kuframi. Pozostałym motocyklistom pozostaje plecak; najlepiej jeśli będzie to plecak pancerny…
Honda CBF 125 - zdjęcie
Honda CBF 125
Gama modeli CBF zawiera pojazdy klasy 600 oraz 1000 ccm, które kojarzone są przez motocyklistów jako mało porywające, ale wygodne, pewne i uniwersalne jednoślady do codziennego użytku i turystyki. W tym roku dołączył do nich najmniejszy reprezentant z silniczkiem 125 ccm. Sprawdziliśmy, jak ta nowość radzi sobie na polskich drogach.
Triumph Thunderbird - zdjęcie
Triumph Thunderbird
Thunderbird w założeniu ma wypełnić lukę między modelami o mniejszej pojemności, np. Speedmasterem i Americą, a potężnym Rocketem III.
Icon Pursuit – letnia alternatywa - zdjęcie
Icon Pursuit – letnia alternatywa
Icon to znana i ceniona na amerykańskim rynku firma, która kreuje wizerunek swoich produktów jako artykułów dedykowanych ludziom użytkującym motocykl w nieco bardziej zakręcony sposób, niż dostojne pyrkanie chopperem w kierunku zachodzącego słońca. Nie ma co owijać w bawełnę, projektanci założyli so
Yamaha V-Max – legenda V4 - zdjęcie
Yamaha V-Max – legenda V4
– Zajebisty – odpowiada Grzechu, gdy pytam co sądzi o swoim V-Maxie. Rzeczywiście, jest to wyjątkowy motocykl. Od samego patrzenia niektórzy dostają gęsiej skórki. Został tak zaprojektowany, że nawet kiedy stoi, wygląda groźnie. Od razu widać, że jest szybki i mocny. Czy jest jednak wystarczająco dobry, skoro wciąż tak drogi? Tym bardziej, że niektórzy uważają go za konstrukcję przestarzałą i niemodną.
Rękawice Alpinestars GP Tech – pancerniaki - zdjęcie
Rękawice Alpinestars GP Tech – pancerniaki
Ktoś, kto projektował rękawiczki Alpinestars Gp Tech, z pewnością śmiał się z określenia „złoty środek”, a w głowie przyświecała mu myśl, że jeżeli coś jest do wszystkiego, to jest do niczego. Co zatem zrobił? Stworzył produkt, przy określaniu którego aż trudno nie używać przedrostka „naj”.
article placeholder
Royal Enfield 350 z 1925 roku
Motocykl, znaleziony przypadkiem na strychu w czyimś domu, to jeszcze nie skarb. Ale Royal Enfield, odkryty w piwnicy angielskiej kamienicy, to już coś. Tym bardziej, że nie była to wcale prymitywna „krzyżówka” roweru z malutkim, dwusuwowym silniczkiem, ale większy, dziesięciokonny motocykl, produko
Kombinezon Spyke Dragon - zdjęcie
Kombinezon Spyke Dragon
Marki Spyke przedstawiać nie muszę; to włoska firma produkująca kombinezony konkurencyjne dla Dainese, Spidi czy Alpinestars. Do naszej sekcji testowej trafił model Dragon, czyli jeden z niższych. Można go nabyć już za ok. 2650 zł.
Yamaha XJR 1300 – test, wrażenia z jazdy - zdjęcie
Yamaha XJR 1300 – test, wrażenia z jazdy
Odkąd poznałem zalety momentu obrotowego silnika, a nie tylko jego mocy, zacząłem uważniej patrzeć na motocykle o większych pojemnościach. Nic nie daje takiej radości z jazdy, jak przyspieszenie praktycznie z każdych obrotów, niezależnie od włączonego aktualnie biegu. Niewiele jest motocykli tak genialnych w swej prostocie. XJR 1300, bo o niej mowa, to klasyczny naked o zgrabnej linii. Nie dajcie się zwieść wyglądem – to motocykl, w którym drzemie ogromny potencjał...
Suzuki DR 800 – król wśród singli - zdjęcie
Suzuki DR 800 – król wśród singli
Niewiele jest motocykli z gatunku enduro, które potrafią dać prawdziwą radochę z jazdy zarówno w terenie, jak i po ulicy. 800 ccm w jednym garze robi miłe wrażenie i jest swoistym rekordem wśród wielkoseryjnych motocykli. Suzuki DR 800, bo o nim mowa, jest dość nietypowym motocyklem. Nietypowym, bo trzeba go albo pokochać, albo kupić Africę Twin. Mnie zdecydowanie bardziej pociągała jednak pewna „dzikość” tego motocykla.
SIDI Vortice - zdjęcie
SIDI Vortice
SIDI Vertigo Corsa to świetne buty motocyklowe, o czym przekonałem się przeprowadzając ich test w poprzednim sezonie. Czy da się w nich coś jeszcze ulepszyć? Producent stwierdził, że tak, czego efektem jest całkiem nowe obuwie nazwane SIDI Vortice. Sugerowana przez importera cena (1630 zł) trochę pr
Honda Transalp - zdjęcie
Honda Transalp
Do naszego laboratorium trafiła Honda Transalp. Postanowiliśmy sprawdzić, czy popularny „trampek” jest taki, jakie krążą o nim opinie. Jakimi cechami miałby się charakteryzować? Powinien nadawać się do jazdy na co dzień i turystyki, sprawdzać się na szosie i w terenie oraz być jednocześnie niezawodny prosty w budowie i tani w eksploatacji. .