Motocykle - Strona 127 z 129 - Motogen.pl - motocykle, porady, testy

Motocykle

Nolan N61 – integral ze średniej półki - zdjęcie
Nolan N61 – integral ze średniej półki
Kask musi mocno przylegać do głowy, zachowując przy tym wygodę. Powinien być dobrze wentylowany i mieć aerodynamiczny kształt. Wizjer musi być odporny na zarysowania i parowanie. Wyściółka wyjmowana, łatwa w czyszczeniu. Całość nie powinna być też ciężka. Co najważniejsze kask MUSI być bezpieczny! Taki był by kask idealny, a jaki jest Nolan N61?
BMW G650 Xmoto - zdjęcie
BMW G650 Xmoto
Hardcorowe supermoto, posiadające ABS, którego korzenie sięgają spokojnych, użytkowych motocykli uniwersalnych serii F. Prawda, że brzmi intrygująco?
Yamaha XJR1300 – ciężka kawaleria - zdjęcie
Yamaha XJR1300 – ciężka kawaleria
Mamy XXI wiek, jeśli więc mowa o kawalerii, to jedynie w kontekście historycznym, albo zabawy dla dużych chłopców. Albo jednego i drugiego na raz – i taka właśnie jest Yamaha XJR 1300.
Suzuki GSX-R 750 - zdjęcie
Suzuki GSX-R 750
Przed Wami test ostatniego sportowego reprezentanta klasy 750 ccm Suzuki GSX-R 750. Pojemność niegdyś popularna, teraz ze względu na przepisy i regulacje wyścigów motocyklowych prawie całkowicie zapomniana. Co dziś oferuje nam 3/4 litra w japońskim wydaniu?
Alpinestars S-MX Plus – na piątkę z plusem! - zdjęcie
Alpinestars S-MX Plus – na piątkę z plusem!
Jeżeli ktoś chciałby zrobić ranking najbardziej narażonych na urazy części ciała motocyklisty, to stopy, kostki i golenie z pewnością zajmowałyby czołowe pozycje. Wyobraźcie sobie normalne, codzienne życie bez możliwości chodzenia, biegania, grania w piłkę czy nawet celnego przykopania komuś tam pon
Suzuki DR-Z 400 SM - zdjęcie
Suzuki DR-Z 400 SM
Jeżeli pragniesz, aby każdy dojazd do pracy, szkoły czy kina był przygodą, to Suzuki DR-Z 400 SM jest stworzony właśnie dla Ciebie!
Kask SHOEI J-Wing – otwarty ideał! - zdjęcie
Kask SHOEI J-Wing – otwarty ideał!
Jeśli kochasz swobodę jaką daje Ci kask otwarty, ale zrezygnowałeś z niego z różnych powodów i nadal myślisz, że te kaski są głośne i w nich wieje, to się mylisz. Pędź do najbliższego dealera SHOEI'a, zastaw swój garnek i bierz J-Wing'a na jazdę testową. To naprawdę świetny produkt, gwarantuje ciszę i niebywały komfort znany z integrali. Nie wierzysz? Sam sprawdź, ale najpierw przeczytaj ten test.
Yamaha MT-01 – agrrresor - zdjęcie
Yamaha MT-01 – agrrresor
Można polemizować na temat ewentualnego przerostu formy nad treścią, jednak jedno jest pewne - nawet w niebanalnym świecie motocykli Yamaha MT-01 wyróżnia się z tłumu.
BMW K1200 R Sport - zdjęcie
BMW K1200 R Sport
Kiedy po raz pierwszy dosiadłem BMW K 1200R, motocykl ten stał się moim zdecydowanym faworytem ze stajni Bawarczyków. Duży, diabelnie mocny naked o mistrzowskiej, niepowtarzalnej stylistyce. Kusił już samymi parametrami silnika, czterocylindrowa rzędówka z cylindrami ustawionymi poprzecznie do kierunku jazdy była nowością dla BMW, i jak się szybko okazało, był to istny strzał w dziesiątkę...
Aprilia Tuono 1000 R – po prostu… Bella! - zdjęcie
Aprilia Tuono 1000 R – po prostu… Bella!
Włochy - kraj pizzy, pięknych kobiet i superszybkich pojazdów. To właśnie tu w małej miejscowości Noale urodziła się Aprilia Tuono 1000 R. Szybka, ostra i z temperamentem - sprawdziliśmy co tak naprawdę potrafi...
Arai Chaser – NAPRAWDĘ dobry motocyklowy garnek! - zdjęcie
Arai Chaser – NAPRAWDĘ dobry motocyklowy garnek!
Arai - firma uważana jako jedna z dwóch najlepszych producentów kasków na świecie. Kto raz przekona się co oznacza NAPRAWDĘ dobry motocyklowy garnek, ten już nigdy nie spojrzy przychylnym okiem na jakiekolwiek inne "półśrodki". Rok temu do sprzedaży trafił model Chaser, reklamowany jako jedyna w swoim rodzaju jakość dostępna w przystępnej cenie...
Yamaha DT125X - zdjęcie
Yamaha DT125X
125cm³ jest pojemnością niedocenianą. Niby to już motocykl, a jednak wielu powie, że „to nie jeździ". Otóż w przypadku testowanej Yamahy DT125X sprawa wygląda zupełnie inaczej. Jeździ i to bardzo dobrze, daje nieopisaną ilość fun'u, a wygląda na bardziej „dorosłą" pojemność. Przed nami wściekła 125 w wydaniu supermoto. Nie, nie pomyliłem się - taka właśnie jest!