Stylistykę nowego Hypermotarda 950 można podsumować w skrócie jako: miejski łobuz. Nie sposób nie dostrzec nawiązania do dawnego Hypermotard 1100 – agresywny design, lekka konstrukcja i aktywna pozycja za kierownicą to cechy, które uczyniły z tego modelu klasę samą w sobie.

 

 

Nowy Hypermotard 950 zyskał jeszcze więcej lekkości, poprawiono też pozycję kierowcy, co zapewnić ma lepsze wyczucie motocykla i dać jeszcze większą frajdę z jazdy. Można zauważyć, że profile motocykla stały się bardziej smukłe, co bardzo przyda się w naturalnym środowisku Hypermotarda – w zatłoczonym mieście.

 

Do napędu modelu Ducati Hypermotard 950 wykorzystano odświeżonego V-twina Testastretta o pojemności 937 cm3. Silnik nieznacznie odchudzono (o mniej więcej 1,5 kg), ale dodano za to 4 KM więcej, ma on teraz zatem 114 KM przy 9 000 obr/min i osiąga 96 Nm momentu obrotowego przy 7 250 obr/min.

 

Ducati przygotowało także specjalną wersję Ducati Hypermotard 950 SP, wyposażoną w zawieszenie Ohlinsa, lekkie koła Marchesini i detale z włókna węglowego.

Więcej na oficjalnej stronie ducatipolska.pl, a bieżące promocje znajdziecie na włoskimotostyl.pl