Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Testy Testy motocykli - recenzje, opinie, zdjęcia i komentarze Ducati Scrambler Desert Sled - definicja swobody Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Laboratorium

Ducati Scrambler Desert Sled - definicja swobody test, opinie i oceny

Niektóre motocykle powodują stres: osiągi czy pozycja dobre na torze w codziennym użytkowaniu zmniejszają komfort jazdy. Inne są zbyt obszerne lub za ciężkie, żeby wykonywać powolne manewry, poruszać się w mieście czy na drodze dojazdowej do leśnej działki. Powyższe modele mimo, że przez wielu określane jako pojazdy dla twardzieli zamiast cieszyć właściciela są wymagające a co za tym idzie, pozbawione jakiegokolwiek luzu. Do redakcyjnego laboratorium trafił motocykl w którym swoboda i przyjemność z jazdy są na pierwszym miejscu. Oto Ducati Scrambler Desert Sled, jednoślad, który cieszy już od pierwszych metrów...

Ducati Scrambler Desert Sled dane techniczne

 

Typ L-Twin, Desmodromiczny rozrząd, 2 zawory na cylinder, chłodzony powietrzem
Pojemność 803 ccm
Śr. x Skok 88 x 66 mm
Kompresja 11:01
Moc 55 kW (75 KM) @ 8,250 obr/min
Mom. Obr. 68 Nm @ 5,750 obr/min
Zasilanie Elektroniczny wtrysk paliwa, przepustnice 50 mm
Wydech Podwójny, czarny, aluminiowy tłumik, dwie sondy lambda
Normy emisji Euro 4
Skrzynia biegów 6-biegowa
Przełożenia 1=32/13 2=30/18 3=28/21 4=26/23 5=22/22 6=24/26
Przełożenie pierwotne 1.85:1
Zestaw napędowy Łańcuch; zębatka przód 15; zębatka tył 46
Sprzęgło APTC , mokre, mechaniczne, multitarczowe
Rama Wzmocniona rurowa, stalowa
Zawieszenie przód widelec upside down 46 mm w pełni regulowany
Skok przód 200 mm
Przednie koło szprychowane, aluminiowa obręcz, 3,00" x 19"
Przednia opona Pirelli Scorpion Rally STR 120/70 R19
Zawieszenie tył Kayaba pojedyńczy amortyzator z możliwością regulacji, zmodyfikowany wahacz
Skok 200 mm
Tylne koło szprychowane, aluminiowa obręcz, 4,50" x 17"
Tylna opona Pirelli Scorpion Rally STR 170/60 R17
Hamulec przód Pływająca tarcza 330 mm, 4-tłoczkowy zacisk Monobloc Brembo, ABS
Hamulec przód Tarcza 245 mm, zacisk Brembo, ABS
Rozstaw kół 1505 mm
Kąt wyprz. gł. ramy 24°
Wyprzedenie gł. ramy 112 mm
Skręt 35°
Zbiornik paliwa 13.5 l.
Waga "sucha" 191 kg
Waga "mokra" 207 kg
Wysokość siedziska 860 mm (obniżane, akcesoryjne 840 mm)
Wysokość 1213 mm
Szerokość 940 mm
Długość 2200 mm
Ilość miejsc 2-miejscowy
Wyposażenie Standardowe Stalowy zbiornik z wymiennymi panelami bocznymi, reflektor ze szklaną soczewką, światła pozycyjne i tylne LED, zegar LCD w aluminiowej obudowie, aluminiowe osłony pasków rozrządu, złącze USB pod siedzeniem
Wyposażenie Desert Sled Szprychowane koła, przednie 19", dedykowane malowanie, wysoki błotnik, osłona reflektora z homologacją, osłona silnika, dedykowana kanapa, wysoka kierownica z poprzeczką, wzmocniona rama, wzmocniony wahacz, opony terenowe, zawieszenie o dużym skoku

 

Więcej o motocyklach Ducati Autor: Jakub Olkowski

Strony:

Oceń ten materiał:
Zobacz galerię

Ducati Scrambler Desert Sled

22
zdjęcia
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści