Triumph Sprint ST – drobne modyfikacje na 2011 - Motogen.pl

Sprint ST będzie bardzo podobny do wersji GT, jednak bez brzydkiego wydechu z boku motocykla.

Triumph pokazał nam niedawno nową wersję Sprinta GT. Motocykl jest bardzo przypomina model ST, jednak bardzo wielu krytykowało posunięcie inżynierów i stylistów polegające na przełożeniu tłumika na bok motocykla. Wszystkim, którym nie podobało się to rozwiązanie, mogą odetchnąć z ulgą. Model ST nadal będzie wyposażony w charakterystyczny wydech poprowadzony pod zadupkiem motocykla.

Podobnie jak model Sprint GT, wersja ST będzie nieco mocniejsza. Silnik wygeneruje, zamiast 123 KM jak do tej pory, 128 KM. Również zawieszenie uległo drobnym modyfikacjom. Rozstaw osi motocykla wydłużył się do 1537 mm. Niestety, powiększyła się również masa maszyny. Triumph Sprint ST 'na mokro’ będzie ważył teraz 268 kg, zamiast 241 kg, jak do tej pory.

Oprócz tego zmienią się również zegary w motocyklu. Kierowca będzie teraz miał do dyspozycji takie dane, jak: średnie zużycie paliwa, liczba kilometrów, jaką jeszcze może przejechać, i średnią prędkość. Poza tym stylistycznie motocykl pozostaje praktycznie bez większych zmian.
 

Więcej o motocyklach Triumph