“Kiedy zaprezentowaliśmy FTR1200 Custom na EICMA, deklarowaliśmy, że będziemy słuchać opinii zawodników z całego świata”, powiedział Steve Menneto, prezes, Indian Motorcycle. “Byli zachwyceni. Z dumą i podekscytowaniem ogłaszamy, że wprowadzimy FTR 1200 do produkcji”.

Ta zapowiedź pojawia się w odpowiedzi na popyt na uliczną wersję szalenie udanego FTR750 firmy – specjalnie skonstruowanej wyścigówki, która zdominowała serię wyścigową American Flat Track od czasu jej wprowadzenia w 2017 roku.

Indian FTR 1200. Czy tak będzie wyglądać wersja produkcyjna?

Atmosferę podgrzewała prezentacja prototypu FTR 1200, który można było zobaczyć na wystawie EICMA w zeszłym roku. Nowy FTR 1200 będzie inspirowany designem i osiągami wymienionych modeli, ale zachowa swój styl i klimat.

Pełna specyfikacja FTR 1200 nie została jeszcze ogłoszona, ale będzie miała design flat trackera, ramę kratownicową i silnik V-twin.

Sarszy projektant Indian Motorcycle – Rich Christoph, twórca FTR 1200, FTR1200 Custom i FTR750 powiedział:

“Chcieliśmy się upewnić, że FTR 1200 nie był jedynie wersją drogową FTR1200 Custom, ale czymś typowo ulicznym, choć inspirowanym pojazdem wyścigowym” – powiedział Christoph. “Jesteśmy podekscytowani charakterem, który posiada ten sprzęt i jego możliwościami adaptacji amerykańskich motocykli typu V-twin na nowe rynki.”

Niewielka grupa motocyklowych specjalistów i VIPów obejrzała wczesną wersję produkcyjną FTR 1200 za zamkniętymi drzwiami w Wheels & Waves, mając dowód, że włodarze Indiana naprawdę poważnie podchodzą do wprowadzenia nowego modelu na rynek.

“Od samego początku naszym zamiarem było stworzenie Indiana jako motocykla globalnego, dostępnego na całym świecie” – powiedział Michael Dougherty, prezes Indiana

Nam pozostanie nadzieja, że FTR1200 będzie zbliżony do prototypu z fotgrafii i modelu prezentowanego na targach EICMA 2018. Nie możemy się doczekać…

Więcej w Nowości rynkowe
K-Light 125i – cruiser, który zwróci uwagę na drodze

Keeway przygotował maszynę w stylu cruiser, która z pewnością zwróci uwagę na drodze. Nisko poprowadzony tył, klasyczny zbiornik paliwa, jednocylindrowy,...

Zamknij