Testy Moto - Strona 62 z 94 - Motogen.pl - motocykle, porady, testy

Testy Moto

article placeholder
Kaski z niskiej półki – test porównawczy
Czy tani kask musi od razu oznaczać kask nienadający się do użycia? Mało bezpieczny, choć homologowany substytut swoich droższych, markowych odpowiedników? Podczas naszego testu sprawdziliśmy sześć tanich kasków, jak się sprawdziły możecie dowiedzieć się z poniższego materiału.
Ducati Diavel Strada – czy ma sens? - zdjęcie
Ducati Diavel Strada – czy ma sens?
Ducati Diavel. Legenda. Ikona piękna, agresji, dynamiki, niepokoju. Testowana przez nas w 2011 roku wersja Dark budziła podziw i trwogę. Jej zwalający z nóg wygląd wraz z tylną oponą o szerokości 240 mm, monowahaczem i wyjątkowo zgrabnym siedzeniem pasażera na długo pozostawał w pamięci wyprzedzonych kierowców.
Modeka Stemp - zdjęcie
Modeka Stemp
Wyobraźcie sobie, że rozglądacie się za kurtką mogącą w najbardziej uniwersalny sposób pasować swoim designem do Customa, Choppera, Nakeda, czy Streetfightera. Jeśli podejdziecie do kwestii wyboru kurtki pod tym kątem, to okazuje się, że sprawa nie jest wcale taka łatwa.
article placeholder
KTM 1190 Adventure – znak czasów
KTM jest znany z produkcji motocykli przeznaczonych dla osób wykazujących się raczej niezbyt daleko posuniętym instynktem samozachowawczym, motocykli, które można określić wyłącznie jako hordcore, zwłaszcza kiedy mówimy o wersjach Adventure. Jak w tym wszystkim odnajdzie się nowy, naszpikowany elektroniką model 1190?
Wideotest: skuterowa klasyka – LML Star 150 2T - zdjęcie
Wideotest: skuterowa klasyka – LML Star 150 2T
Dziś co prawda ostatni dzień szkoły i dla wielu osób rozpoczną się wakacje. Wcale to jednak nie oznacza, że nagle zrobi się luz na drogach i nie uświadczymy korków. Od lat wiadomo, że na przedzieranie się przez zatłoczone miasto najlepsze są skutery!
6000 km na Suzuki V-Strom 650 - zdjęcie
6000 km na Suzuki V-Strom 650
Suzuki DL 650 V-Strom jest dla świata motocyklowego czymś takim jak Peter North dla przemysłu porno. Po prostu był, jest i z pewnością jeszcze długo będzie. Niepozorny na pierwszy rzut oka, średni jeśli chodzi o dane na papierze, a jednak wykorzystywany przez swoich właścicieli do dalekobieżnej turystyki właściwie w każde rejony świata. To skłoniło mnie aby namówić dobrych ludzi z Suzuki do udostępnienia go na test jakiego w Polsce jeszcze nikt nie przeprowadził. Prawie 6000 km - deszcz, śnieg, grad, ulewy, upały, góry, szutry, błoto i piach, a na deser albańska infrastruktura drogowa i „rewelacyjny” grecki asfalt. Jak spisał się w tym naprawdę wymagającym teście?
Modeka Mesh2 – rozwiązanie na upały - zdjęcie
Modeka Mesh2 – rozwiązanie na upały
Jazda na Pana Zdrapkę czy w pełnym uzbrojeniu? To pytanie, które wielu motocyklistów zadaje sobie za każdym razem, kiedy termometr wskaże więcej niż 25*C. Właściwie wyboru wielkiego nie ma, ubrań typowo letnich, które będą w stanie zapewnić choć namiastkę bezpieczeństwa przy ewentualnej glebie jest jak na lekarstwo. Czy jest zatem jakiś wybór?
Sidi Armada Gore Tex – buty systemowe - zdjęcie
Sidi Armada Gore Tex – buty systemowe
But lekki i pancerny w jednym? Sidi Armada Gore Tex udowadnia nam, że jest to możliwe. Jak nowy produkt Sidi spisał podczas naszej wyprawy na Bałkany możecie przeczytać w naszym teście.
Okulary motocyklowe Ugly Fish – 3 w 1 - zdjęcie
Okulary motocyklowe Ugly Fish – 3 w 1
Gogle motocyklowe to przede wszystkim atrybut osób, które korzystają z otwartych kasków, a więc użytkowników cruiserów, cafe racerów i skuterów.
Modeka AFT Lady – specjalnie dla kobiet - zdjęcie
Modeka AFT Lady – specjalnie dla kobiet
Pod koniec lipca zeszłego roku prezentowaliśmy Wam turystyczny męski komplet Modeka AFT Touring. Ciuchy te zrobiły na nas niezłe wrażenie, a rynek najprawdopodobniej dobrze przyjął ubiegłoroczną nowość, dlatego na sezon 2013 Modeka zdecydowała się wypuścić kurtkę i spodnie AFT Lady – damski odpowiednik testowanego przez nas wcześniej stroju.
Junak NK 650 – zmiana nastawienia - zdjęcie
Junak NK 650 – zmiana nastawienia
Do tej pory redakcja starała się wypierać chińskie motocykle ze swojej świadomości. Jakoś jeszcze byliśmy w stanie zaakceptować rozpędzający się do 45 km/h skuter, przy którym wizja pękającej niczym ryżowy wafel felgi albo ramy nie była taka straszna i na tych skuterach się kończyło.