Liberty Motors poszukuje specjalisty ds. Obsługi Klienta w Serwisie - Motogen.pl

Firma Liberty Motors to największa w Polsce sieć multibrandowych salonów i serwisów motocyklowych. Jesteśmy autoryzowanym dealerem największych marek motocyklowych: BMW, Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki, Triumph, a także dystrybutorem części i akcesoriów czołowych producentów z oferty Intermotors: Castrol, Alpinestar, AGV, Oxford, Lucas, Ferodo, Hiflo, JT i innych.

 

W związku z dynamicznym rozwojem na rynku warszawskim poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta w Serwisie.

Opis stanowiska:

  • organizacja pracy serwisu motocyklowego i podległych mechaników,
  • obsługa oraz budowanie pozytywnych oraz długofalowych relacji z Klientem,
  • współpraca z innymi oddziałami firmy,
  • prowadzenie napraw szkodowych motocykli,
  • prowadzenie procedur napraw gwarancyjnych.

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie
  • zainteresowanie tematyką motocyklową oraz czynne uprawianie pasji motocyklowej,
  • doświadczenie w obsłudze Klienta,
  • wiedza z zakresu budowy motocykli oraz technologii napraw,
  • znajomość obsługi komputera i programów biurowych (MS Office),
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz wysoka kultura osobista,
  • dokładność oraz dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • znajomość języka angielskiego w podstawowym zakresie,
  • znajomość zagadnień związanych z ubezpieczeniami oraz likwidacją szkód będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie powiązane z osiąganymi wynikami,
  • ciekawą pracę w młodym, dynamicznym zespole,
  • możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych i zdobywania doświadczenia.

Aplikacje zawierające CV i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres: [email protected] w terminie 7 dni od daty ukazania się ogłoszenia.