Motocykl będzie oferowany w dwóch wersjach: Strada i Competizione. Ta pierwsza ma homologację drogową, druga jest seryjną torówką. Obydwie napędzane są dwusuwem o pojemności 249, 5 ccm zasilanym wtryskiem paliwa.

Marka pochodząca z Maranello (rozsławionego nieco wcześniej przez Ferrari) jest duchowym następcą mega skutecznych w latach 90 Aprilii, ale także Hond NSR250, Suzuki RGV250, Kawasaki KR1-S czy Yamah TZR250.

Vins Duecinquanta 250

Marka pochodząca z Maranello (rozsławionego nieco wcześniej przez Ferrari) jest duchowym następcą mega skutecznych w latach 90 Aprilii, ale także Hond NSR250, Suzuki RGV250, Kawasaki KR1-S czy Yamah TZR250.

Moc maksymalna to około 74 KM przy 11700 obr./min. a masa pojazdu w specyfikacji drogowej, na sucho to 105 kg. Dość nietypowym (na drogi publiczne) materiałem służącym do zbudowania ramy jest włókno węglowe, z którego rama obejmuje silnik. Drugi podobny znany nam przypadek to BMW S1000RR w wersji HP4 Race. Dość niekonwencjonalnie rozwiązano konstrukcję dolotu: powietrze jest zasysane pod chłodnicą skąd specjalnymi kanałami przekazywane jest do airboxu przez otwory w ramie. Jeszcze bardziej hardcore’owa okazuje się wersja torowa, której masa na sucho spadła w porównaniu do drogowej o 3 kg osiągając kosmiczne 102 kg.

Jaka będzie cena prezentowanego pojazdu? Na razie nie wiadomo, ale jak to mawiają „fachowcy” podczas oględzin mieszkania przed remontem: „tanio nie będzie”…

Więcej w Nowości rynkowe
[EICMA] Indian Rally – nowe oblicze FTR 1200 już w 2020 (zdjęcia, opis)

Na tegorocznej edycji targów EICMA Indian zaprezentował ciekawą, nieco oldschoolowo wyglądającą wersję FTR1200 pod nazwą Rally. Do sprzedaży trafi już...

Zamknij