Technologia zastosowana w Panigale 899 to zupełnie inny świat w porównaniu do innych maszyn segmentu “poniżej 1000ccm”. Motocykl bez konkurencji, mający w zamyśle przynosić maksimum frajdy z jazdy sportowej. Dziedzictwo dużego Panigale zobowiązuje i z tego zobowiązania Panigale 899 wywiązuje się znakomicie. Mapy zapłonu, doskonała kontrola trakcji i system EBC, w połączeniu z niesamowitym wzornictwem zrodziło idealny sprzęt o ekstremalnie sportowym charakterze. Ducati ponownie wyznacza nową klasę w której Panigale 899 będzie długo niepokonanym zawodnikiem.
Silnik | Superquadro, 2-cylindrowy w ukł. L, 4 zawory na cylinder, rozrząd Desmodromiczny |
Pojemność | 898 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 148 KM (109 kW) przy 10,750 rpm |
Maks. moment | 99 Nm przy 9,000 rpm |
Chłodzenie | Ciecz |
Rama | Aluminiowa typu Monocoque |
Zbiornik paliwa | 17 litrów |
Przednie zawieszenie | W pełni regulowane BPF, średnica lag 43mm |
Tylne zawieszenie | W pełni regulowane, 2-ramienny wahacz |
Przednia opona | |
Tylna opona | |
Przedni hamulec | Dwie tarcze 320mm, 4-tłoczkowe zaciski Brembo M4.32 Monobloc montowane radialnie, ABS |
Tylny hamulec | Tarcza 245mm, 2-tłoczkowy zacisk, ABS |
Zostaw odpowiedź